  • 1. Data: 2003-01-07 00:41:22
    Temat: Antena radiowa
    Od: "Michal Biegajlo" <m...@e...pl.nospam>

    Witam.
    Mam pytanie odnośnie prawa budowlanego (chyba), a mianowicie chcę postawić u
    siebie na bloku maszt o wysokości 3m powyżej zabudowy ale nie wiem czy muszę
    mieć do tego jakieś pozwolenia itp. Na jednej z grup znalazłem taki o to
    wątek:

    > Do 3 metrow powyzej istniejacych konstrukcji.

    No i właśnie czy tak jest faktycznie i jakie przepisy prawa to regulują? Bo
    z tego co już się wstępnie orientowałem to spółdzielnie raczej nie da mi
    pozwolenia:( Dlatego szukam czegoś na co mógłbym się powołać stawiając ten
    maszt.
    Za odpowiedź baaardzo dziękuję

    Pozdrawiam / Regards Michal Biegajlo
    http://www.mspider.prv.pl

  • 2. Data: 2003-01-07 08:05:48
    Temat: Re: Antena radiowa
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

> [...]
    > pozwolenia:( Dlatego szukam czegoś na co mógłbym się powołać stawiając ten

    Do wszelkich prac budowlanych MUSISZ miec zgode wlasciciela
    terenu/obiektu/budynku i nikt wlasciciela do wydania takiej zgody zmusic nie
    moze. Dla konstrukcji powyzej (chyba ) 3 m dodatkowo wchodzi w gre
    pozwolenie budowlane, zalatwiane wg standardowej (niestety) procedury.
    Jezeli antena jest antena nadawcza (powyzej okreslonej mocy), masz na karku
    kilkanascie nastepnych zgod, ew. - jako premie - protest mieszkancow.

    :-(

    M.