  • 1. Data: 2005-09-20 07:59:29
    Temat: Szkoda z OC
    Od: "Jasiek" <j...@a...pl>

    Witam
    Sytuacja z życia mojego brata. Jechal sobie kiedys autem, byla zla pogoda i
    doszlo do kolizji nie z jego winy. Przyjechala policja spisali protokol
    szkoda zostala zgloszona do PZU z oc sprawcy. Auto to maluszek. Uszkodzona
    prawa przednia cwiartka tak ze ledwo co jezdzi. Policja zabrala dowod
    rejestracyjny. Dzis przyszlo pismo z PZU ze naprawa sie nie oplaca i jej nie
    zrobia a zostalo wycenione auto na 400 zl z czego wartosc szkody na 282 zl.
    Zadzwonilem i mowie jak za te pieniadze mam naprawic auto a oni ze ich to
    nie interesuje. Pytania mam nastepujace: Czy warto pisac odwolanie i co
    pisac? Moze ktos ma jakies doswiadczenia w takich sprawach. Czy zaklad
    ubezpieczen powinien oddac mi pieniadze za przeglad ktory musze zrobic by
    odzyskac dowod? Czy pozostaje tylko zezlomowanie auta za ktore i tak ja
    musze zpalacic :/ Ja wiem ze maluch byl stary bo 88 rok ale jezdzil bardzo
    ladnie i nigdy nie sprawial problemow. Wypadek nie byl z winy brata a on
    zostal pozbawiony srodka ktorym co dzien poruszal sie praca - dom. Jesli
    ktos ma jakies doswiadczenia to chetnie sie dowiem chodzby jak napisac
    odwolanie.
    Pozdrawiam
    Jasiek

  • 2. Data: 2005-09-20 15:26:48
    Temat: Re: Szkoda z OC
    Od: "Bartek Wiecek" <b...@c...eranet.pl>

    "Jasiek" <j...@a...pl> wrote in message

    istotą ubezpieczenia OC jest przywrócenie stanu sprzed zdarzenia a dopiero
    gdy to jest niemozliwe wypłata rekompensaty....
    piszesz pismo ze chcesz naprawic samochód bezgotówkowo
    oddajesz do warsztatu, dajesz upoważnienie na rozliczenie sie z PZU i w
    zasadzie tyle od Ciebie...
    pzdr
    Bartek
    ps. poszukaj w googlach - jest sporo materialow na ten temat...

  • 3. Data: 2005-09-20 21:08:38
    Od: "Jasiek" <j...@o...pl>

    Użytkownik "Bartek Wiecek" <b...@c...eranet.pl> napisał w
    wiadomości news:dgp9nn$ast$1@news.onet.pl...

    Dzięki za odpowiedz.

    > istotą ubezpieczenia OC jest przywrócenie stanu sprzed zdarzenia a dopiero
    > gdy to jest niemozliwe wypłata rekompensaty....

    No istotą jest ale przyszlo pismo ze jest to ekonomicznie nie uzasadnione i
    wyplaca 280 zl. Zadzwonilem i mowie Panience ze niech naprawi za te
    pieniadze a ona ze nie naprawi bo nie ma takiego warsztatu co za tyle to
    naprawi. No wiec zostalo tylko chyba odwolanie ale czy to cos da?

> [...]

    > pzdr
    > Bartek
    > ps. poszukaj w googlach - jest sporo materialow na ten temat...

    No wlasnie google wertowalem i jest kilka przypadkow ale to w 5 % sie ma do
    tej sprawy :/
    Pozdrawiam
    Jasiek

  • 4. Data: 2005-09-21 06:02:48
    Od: "Bartek Wiecek" <b...@c...eranet.pl>

    "Jasiek" <j...@o...pl> wrote in message news:dgptok$242$1@news.onet.pl...
    > No istotą jest ale przyszlo pismo ze jest to ekonomicznie nie uzasadnione
    > wyplaca 280 zl.

    a co Ciebie obchodzi ich ekonomiczne uzasadnienie??? oni mają to naprawić
    nawet jesli bedzie to ich kosztować 10 000 pln

    pzdr
    Bartek

  • 5. Data: 2005-09-21 06:04:30
    Od: "Bartek Wiecek" <b...@c...eranet.pl>

    "Jasiek" <j...@o...pl> wrote in message news:dgptok$242$1@news.onet.pl...

    przeczytaj wątek "WARTA i problemy z odszkodowaniem" rozpoczety przez
    Sebastiana W 20 wrzesnia 2005
    tam znajdziesz wiele odpowiedzi
    pzdr
    B.

  • 6. Data: 2005-09-21 06:45:17
    Od: "Jasiek" <j...@o...pl>

    Użytkownik "Bartek Wiecek" <b...@c...eranet.pl> napisał w
    wiadomości news:dgqt5c$j06$1@news.onet.pl...

    > "Jasiek" <j...@o...pl> wrote in message news:dgptok$242$1@news.onet.pl...
    >

    > przeczytaj wątek "WARTA i problemy z odszkodowaniem" rozpoczety przez
> [...]

    Ok wielkie dzięki za pomoc :)
    Jasiek

  • 7. Data: 2005-09-21 06:46:18
    Od: "Bartek Wiecek" <b...@c...eranet.pl>

    "Jasiek" <j...@o...pl> wrote in message news:dgqvhs$nrn$1@news.onet.pl...
    > Ok wielkie dzięki za pomoc :)

    sorka.. daty mi sie popieprzyły....6 lipca a nie 20 wrzesnia :-D
    moja culpa
    pzdt
    b.