  • Data: 2006-12-14 10:25:28
    Temat: Szerokość drogi.
    Od: Bogdan <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam !

    Przez moją działkę biegnie droga, która jest obciążona służebnością na
    rzecz innych działek. Włascicielka jedenj z tych działek ma również
    służebność ale postanowiła działkę sprzedać pod budowę i kombinuje coś z
    szerokościa drogi. Aktualnie droga przez moją działkę ma pomiedzy 3 a 4
    metry. Ona chce 5 m. W tej sprawie mam wezwanie do sądu na 29 grudnia.

    Czy jest jakiś przepis określający ile muszą mieć szerokości drogi
    dojazdowe do posesji? Ile muszą mieć a nie ile jest zalecane ?

    Czy mogę się nie zgodzić na to i już ?

    Gdybym sie zgodził to musiałbym na to poświęcić pas o szerokości ponad 1
    m na długości ok. 20 m. 1 ar kosztuje w tym miejscu 1800 zł a biegły
    (zatrudniony przez wnioskodawce) wyliczył cenę tego pasa ziemi na
    niewiele ponad 300 zł.

    Pozdrawiam

    Bogdan