  • 1. Data: 2004-02-20 12:41:49
    Temat: System informacji prawniczej - dla studenta...
    Od: "JL" <jl@[cut]noemail.pl>

    Mam do szanownych Grupowiczów pytanie.
    Czy spotkaliście się z oprogramowaniem oferowanym
    studentom, za przystępną cenę zawierającym obowiązujący
    zbiór przepisów prawnych?

    Znajomy prosił mnie o pomoc, niestety nie znam rynku tych rozwiązań.

    Pozdrawiam

    JL

  • 2. Data: 2004-02-20 14:52:03
    Temat: Re: System informacji prawniczej - dla studenta...
    Od: "Falkenstein" <r...@g...pl>

    Użytkownik "JL" <jl@[cut]noemail.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zbiór przepisów prawnych?
    >
    > Znajomy prosił mnie o pomoc, niestety nie znam rynku tych rozwiązań.

    To zalezy co ma być w tym zbiorku - jak chce mieć wszysttkie akty i
    orzecznictwo za przystępną cenę to tylko Lex Omega kupiony na bazarze :-)
    Ale wyedy trzebaby z niego wykasowac artykuły o paserstwie programu
    komputerowego, zeby sumienie nie gryzło...

    Poza tym to i Lex i Lex Polonica mją chyba specjalne wersje dla studenta...
    ale z tego co wiem jest ona maksymalnie okrojona i w zasadzie nieprzydatna.

    ____________________
    RF

  • 3. Data: 2004-02-22 15:06:04
    Od: "JL" <jl@[cut]noemail.pl>

    Użytkownik "Falkenstein" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:c15702$ih5$1@inews.gazeta.pl...

    > To zalezy co ma być w tym zbiorku

    No tak, to podstawa :-I

    > - jak chce mieć wszysttkie akty i
    > orzecznictwo za przystępną cenę to tylko Lex Omega kupiony na bazarze :-)

    Raczej nie wchodzi w grę.

    > Ale wyedy trzebaby z niego wykasowac artykuły o paserstwie programu
    > komputerowego, zeby sumienie nie gryzło...

    ;-)

    > Poza tym to i Lex i Lex Polonica mją chyba specjalne wersje dla
    studenta...
    > ale z tego co wiem jest ona maksymalnie okrojona i w zasadzie
    nieprzydatna.

    Dzięki za wskazówkę

    Pozdrawiam

    JL