  • 1. Data: 2004-02-20 12:14:25
    Temat: Rozdzielnosc majatkowa - notariusz, gdzie W-wa?
    Od: DZWONEK <s...@e...pl>

    Witam serdecznie.
    Czy macie moze namiar na w miare taniego notariusza
    na terenie W-wy/okolice - chodzi o rozdzilnosc majatkowa.
    Bedziemy zalatwiac rozwod i generalnie zadne z nas nie ma za duzo
    pieniazkow, stad to pytanie.
    Sprawa dosyc pilna, poniewaz bede zmuszony wziac kredyt na mieszkanie w
    TBS-sie,
    a zona nie chce miec z tym nic wspolnego.

    Pozdrawiam serdecznie.
    Sebastian Dzwonkowski.

  • 2. Data: 2004-02-20 14:48:31
    Temat: Re: Rozdzielnosc majatkowa - notariusz, gdzie W-wa?
    Od: "Falkenstein" <r...@g...pl>

    Użytkownik "DZWONEK" <s...@e...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > TBS-sie,
    > a zona nie chce miec z tym nic wspolnego.

    nie ma "tanich" notariuszy. Wszyscy biorą max. stawki...

    ++++++++
    RF

  • 3. Data: 2004-02-20 15:48:20
    Od: DZWONEK <s...@e...pl>

    Chyba moje pytanie za wczesnie padlo na grupe.
    Podzwonilem po kilku natariuszach i juz wszystko jest dla mnie jasne.
    400 + 22% VAT (88zl) + 38 zl podatek + 15 wypis.

    Sorki, nastepnym razem sie poprawie ;-)

    Pozdrawiam,
    DZWONEK