  • 1. Data: 2005-04-27 15:31:47
    Temat: Swiadectwo szkolne - moga nie wydac?
    Od: "Lincoln" <l...@p...pl>

    Witam!

    Mam pytanko:
    Czy szkola moze nie wydac swiadectwa, bo nie zostal wykupiony znaczek szkolny
    (czy jakos tak to sie nazywa)? Mam tych znaczkow kilka i nie potrzebny mi
    nastepny. Jednak wychowawczyni marudzi, ze szkola nie wyda swiadectwa bez niego?
    Czy moga tak zrobic?
    Dzieki za odpowiedzi

    --
    Pozdrowionka & szerokosci Lincoln
    CH#19 Lincoln - Jelenia Góra | gg#1135336

  • 2. Data: 2005-04-27 15:47:22
    Temat: Re: Swiadectwo szkolne - moga nie wydac?
    Od: "castrol" <j...@w...blumen.pl>

    Użytkownik "Lincoln" <l...@p...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > nastepny. Jednak wychowawczyni marudzi, ze szkola nie wyda swiadectwa bez

    nie, nie moga, to co robia to zwykla proba wyludzenia pieniedzy, bo nie masz
    obowiazku kupowania zadnych znaczkow

    Pozdrawiam
    Jacek

  • 3. Data: 2005-04-27 16:17:47
    Od: "Lincoln" <l...@p...pl>

    > nie, nie moga, to co robia to zwykla proba wyludzenia pieniedzy, bo nie masz
    > obowiazku kupowania zadnych znaczkow

    Dzieki. Wkoncu szkoly, to jeszcze zyduja na wszystkim. Sniadanie maturalne:
    20zl( za dwie kanapki i picie), znaczki pierdoly....ehhh. Zobaczymy jaka reakcja
    bedzie nauczycielki jak jej powiem, ze nie chce znaczka.

  • 4. Data: 2005-04-27 17:21:42
    Od: "Tomasz Bednarz" <tb(usunTO)@internet.pl>

    [...]
> [...]
    reakcja
    > bedzie nauczycielki jak jej powiem, ze nie chce znaczka.
    pewnie .... oblejesz mature :-)
    TB

  • 5. Data: 2005-04-27 18:04:19
    Od: "Lincoln" <l...@p...pl>

    > pewnie .... oblejesz mature :-)

    wrr Tylko mnie nie strasz;)

  • 6. Data: 2005-04-28 15:21:31
    Od: "Pawcio" <1...@n...spamowcow>

    Użytkownik "Lincoln" <l...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:d4ob8s$3et$1@news.dialog.net.pl...
> [...]
    > znaczek szkolny
    > (czy jakos tak to sie nazywa)? Mam tych znaczkow kilka i nie

    Co to jest znaczek szkolny???

  • 7. Data: 2005-04-28 16:20:22
    Od: "castrol" <j...@w...blumen.pl>

> [...]

    > reakcja
    > bedzie nauczycielki jak jej powiem, ze nie chce znaczka.

    jesli beda robic jakies problemy to zglaszaj do kuratorium :)

    Albo od razu powiedz ze dzwoniles do kuratorium i powiedzieli Ci ze to
    bezprawne :D

    Pozdrawiam
    Jacek

  • 8. Data: 2005-04-28 17:21:15
    Od: "Lincoln" <l...@p...pl>

    > Co to jest znaczek szkolny???

    Kawalek papieru z klejem ktory niby jest wymagany na swiadectwie szkolnym. Jak
    to sie dokladnie nazywa nie wiem

  • 9. Data: 2005-04-28 18:59:32
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:d4ob8s$3et$1@news.dialog.net.pl Lincoln
    <l...@p...pl> pisze:

> [...]
    > potrzebny mi nastepny. Jednak wychowawczyni marudzi, ze szkola nie wyda
    > swiadectwa bez niego? Czy moga tak zrobic?
    Zakładam, że mówimy o szkole publicznej lub mającej prawa szkoły publicznej.
    W takim razie wychowawczyni zwyczajnie kłamie albo jest krańcowo
    niedouczona.
    Świadectwa, dyplomy, zaświadczenia itp. wydawane są nieodpłatnie na
    podstawie dokumentów nauczania (arkusze ocen, protokoły egzaminów, dzienniki
    zajęć protokoły klasyfikacji itp.). Jest niedopuszczalne uzależnianie
    wydania tych dokumentów od spełnienia jakichkolwiek innych warunków
    (rozliczenie z biblioteką, obiegówka, wpłata na KR itd.).
    Zasady wydawania świadectw i dyplomów określa Rozporządzenie Ministra
    Edukacji Narodowej z dnia z dnia 14 marca 2005 r. w sprawie zasad wydawania
    oraz wzorów świadectw, dyplomów państwowych i innych druków szkolnych,
    sposobu dokonywania ich sprostowań i wydawania duplikatów, a także zasad
    legalizacji dokumentów przeznaczonych do obrotu prawnego z zagranicą oraz
    zasad odpłatności za wykonywanie tych czynności. (Dz.U.05.58.504)

    Jotte

  • 10. Data: 2005-04-28 20:38:57
    Od: "Lincoln" <l...@p...pl>

    > Zasady wydawania świadectw i dyplomów określa Rozporządzenie Ministra
    > Edukacji Narodowej z dnia z dnia 14 marca 2005 r. w

    Dzieki wielkie za odp! Teraz wiadomo o co chodzi.