  • 1. Data: 2005-04-27 15:25:16
    Temat: Europejski Nakaz Aresztowania - niekonstytucyjny
    Od: stern <s...@f...i.d.p.l>

    Dziś TK orzekł, że art. 607t § 1 Kodeksu postępowania karnego, w
    zakresie, w jakim zezwala na przekazanie obywatela polskiego do państwa
    członkowskiego Unii Europejskiej na podstawie europejskiego nakazu
    aresztowania jest niezgodny z art. 55 ust. 1 Konstytucji. Trybunał
    stwierdził m.in., że obywatelstwo Unii Europejskiej związane jest z
    uzyskaniem uprawnień, ale nie wpływa na obniżenie gwarancyjnej funkcji
    przepisów Konstytucji, dotyczących wolności i praw jednostki.
    Szczegóły: http://www.trybunal.gov.pl/Rozprawy/2005/p_01_05.htm .

    brawo dla trybunalu

    pozdrawiam

    m.
    --
    http://bdp.e-wro.com
    GG: 4494911

  • 2. Data: 2005-04-27 15:28:32
    Od: "Kaiser Souza" <k...@g...pl>

    > brawo dla trybunalu
    -----dziwie sie ze tak pozno sie za to wzieli ;p
    a tyle ENA juz w Polsce wydano :D
    pozdro
    mk

  • 3. Data: 2005-04-27 15:31:35
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    stern napisał(a):
    > brawo dla trybunalu

    to by można było powiedzieć gdyby uzasadnili, że jest zgodny ;)
    ale fragment o skutkach wyroku nie zachwyca...

    KG

  • 4. Data: 2005-04-27 18:39:12
    Od: JanuszHr <h...@p...com>

    Wed, 27 Apr 2005 17:25:16 +0200, na pl.soc.prawo, stern napisał(a):

> [...]
    > członkowskiego Unii Europejskiej na podstawie europejskiego nakazu
    > aresztowania jest niezgodny z art. 55 ust. 1 Konstytucji.

    Ciekawy jestem do czego tu był potrzebny TK.Czy to stado pOSŁÓW w tym
    sejmie czytać nie potrafi takiego tekstu:
    Art. 55.

    1. Ekstradycja obywatela polskiego jest zakazana.
    JanuszHr

  • 5. Data: 2005-04-27 18:41:59
    Od: stern <s...@f...i.d.p.l>

    JanuszHr napisał(a):

    > 1. Ekstradycja obywatela polskiego jest zakazana.

    wiesz, slyszalem juz interpretacje, ze to nie ekstradycja a *wydanie*.

    Litościwie nie będe komentował ;)

    --
    http://bdp.e-wro.com
    GG: 4494911

  • 6. Data: 2005-04-28 18:59:47
    Od: defa <s...@c...us>

    stern wrote:

    > wiesz, slyszalem juz interpretacje, ze to nie ekstradycja a *wydanie*.
    >
    > Litościwie nie będe komentował ;)

    I gdzie przez ten caly czas byla prostytutka sadowa Otto? Teraz chowa
    sie po katach i pali glupa ze nie wiedzial. Jak z Kreuzem.

  • 7. Data: 2005-04-28 19:31:37
    Od: stern <s...@f...i.d.p.l>

    defa napisał(a):

    > I gdzie przez ten caly czas byla prostytutka sadowa Otto? Teraz chowa
    > sie po katach i pali glupa ze nie wiedzial. Jak z Kreuzem.

    *plonk*

    mam dziwne wrażenie, że Otto ma więcej wiedzy prawniczej w małym palcu,
    niż Ty nabędziesz w ciągu całego życia.

    adeus,

    m.

    --
    http://bdp.e-wro.com
    GG: 4494911

  • 8. Data: 2005-04-28 19:35:41
    Od: defa <s...@c...us>

    stern wrote:

    > *plonk*
    >
    > mam dziwne wrażenie, że Otto ma więcej wiedzy prawniczej w małym palcu,
> [...]

    tym plonkiem to chwal sie w piaskownicy. Nie musisz oglaszac swiatu.
    Malo kogo to interesuje co czytasz a co nie.

  • 9. Data: 2005-04-28 19:38:54
    Od: "Kaiser Souza" <k...@g...pl>

    :D....no fakt, dość prymitywna defa

    pozdro
    mk

  • 10. Data: 2005-04-28 19:43:28
    Od: "Otto von Falkenstein" <o...@g...pl>

    Kaiser Souza najpierw twierdził, że jest niewinny, ale jak go dobrze
    przesłuchano, wyjęczał:

    > :D....no fakt, dość prymitywna defa
    >
    > pozdro
    > mk
    <

    w dodtaku coraz mniej wyrafinowana w doborze nicków i emaili.

    Pewnie to przez ten azbest.

    --
    FALKENSTEIN