  • 1. Data: 2005-08-25 19:55:44
    Temat: Student -> bezrobotny
    Od: "BM" <b...@p...fm>

    Witam,

    Czy student studiow dziennych moze zarejestrowac sie jako bezrobotny ?

    Z gory dziekuje za odpowiedz
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-08-26 05:24:29
    Temat: Re: Student -> bezrobotny
    Od: Witiia <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2005-08-25 21:55, Użytkownik BM napisał:

    > Czy student studiow dziennych moze zarejestrowac sie jako bezrobotny ?

    Nie

    I tutaj pojawia się paradoks. Student dzienny nie może się
    zarejestrować, natomiast zaoczny może. Czyli zaoczny ma większe szanse
    na pracę w pełnym wymiarze godzin. Natomiast jeśli chodzi o stypendium
    zaoczny ma takie same prawo jak dzienny je otrzymać.
    I gdzie tu sprawiedliwość?

    --
    Witiia

  • 3. Data: 2005-08-26 06:27:23
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Witiia napisał(a):
    > I tutaj pojawia się paradoks. Student dzienny nie może się
    > zarejestrować, natomiast zaoczny może. Czyli zaoczny ma większe szanse
    > na pracę w pełnym wymiarze godzin.
    Jaki ma zwiazek bycie zarejestrowanym jako bezrobotny z szansa na
    zalezienie pracy w pelnym wymiarze godzin?
    > Natomiast jeśli chodzi o stypendium
    > zaoczny ma takie same prawo jak dzienny je otrzymać.
    Jesli mowimy o stypendium socjalnym to mozna to zrozumiec. Jesli
    natomiast o naukowym - z jednej strony czemu nie, z drugiej strony...
    > I gdzie tu sprawiedliwość?
    Sprawiedliwosci nie ma, nie bylo i nie bedzie ;P

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 4. Data: 2005-08-26 08:03:56
    Od: Dilbercik <D...@t...com>

    a jak znajda Ci prace na pelen etat to przyjmiesz?

    Michal

  • 5. Data: 2005-08-26 15:05:35
    Od: zly <b...@p...fm>

    Witiia napisał(a):
    > Natomiast jeśli chodzi o stypendium
    > zaoczny ma takie same prawo jak dzienny je otrzymać.
    > I gdzie tu sprawiedliwość?

    Student zaoczny musi za nauke placic ciezka kase... Gdzie tu sprawiedliwosc?
    Marcin

  • 6. Data: 2005-08-26 15:59:21
    Od: "Piotrek" <p...@p...onet.pl>

    > Student zaoczny musi za nauke placic ciezka kase... Gdzie tu sprawiedliwosc?
    > Marcin

    Tu, że gdyby był taki dobry, to by poszedł na studia bezpłatne.

  • 7. Data: 2005-08-26 17:29:50
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl>

    Użytkownik "Piotrek" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Tu, że gdyby był taki dobry, to by poszedł na studia bezpłatne.

    LOL. Czasy są takie, ze paradoksalnie ludzi nie stać na studia dzienne.
    Studiujac zaocznie masz mozliwosc pracy zarobkowej co dosć istotne. Poza tym
    nabywasz tez doswiadczen, ktore przydają sie do CV. To juz nie te czasy,
    kiedy na zaocznych byly same tłumoki.

    HaNkA

  • 8. Data: 2005-08-26 17:30:21
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl>

    Użytkownik "zly" <b...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Student zaoczny musi za nauke placic ciezka kase... Gdzie tu
    > sprawiedliwosc?

    Będzie - od 2007 podobno dzienne też mają być płatne:-))

    HaNkA

  • 9. Data: 2005-08-26 17:31:49
    Od: MarcinS <s...@w...pl>

    HaNkA ReDhUnTeR napisał(a):
    > Użytkownik "zly" <b...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Będzie - od 2007 podobno dzienne też mają być płatne:-))

    TK się nie zgodzi.

    --
    Koniec dyskusji nie oznacza, że przyznałem
    Ci rację. ;-)

    W adresie e-mail zamień wodę na tlen.
    GG: 4494911 Tlen: stern75

  • 10. Data: 2005-08-26 23:17:46
    Od: "Piotrek" <p...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "Piotrek" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > LOL. Czasy są takie, ze paradoksalnie ludzi nie stać na studia dzienne.

    Ciekawe że na czesne po kilka tysięcy za semestr jakoś ich stać.