  • 1. Data: 2004-07-02 19:21:37
    Temat: Studenci ...
    Od: "Miedziu" <m...@w...pl>

    kiedys sie pyalem, ale nie dostalem jednoznacznej odpowiedzi ....
    czy student .. np ..informatyki ...moze uczyc tego co studiuje ...w LO ...

  • 2. Data: 2004-07-02 19:53:52
    Temat: Re: Studenci ...
    Od: "safanduaal" <d...@s...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Miedziu" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > kiedys sie pyalem, ale nie dostalem jednoznacznej odpowiedzi ....
    > czy student .. np ..informatyki ...moze uczyc tego co studiuje ...w LO ...

    z tego co wiem to musi dodatkowo skonczyc studia podyplomowe z pedagogiki
    :-))

  • 3. Data: 2004-07-02 20:09:07
    Od: "Kuba" <phu_bez_spamu_kuba@_bez_spamu_piotrkow.home.pl>

    > z tego co wiem to musi dodatkowo skonczyc studia podyplomowe z pedagogiki
    > :-))

    Eee tam.
    Wystarczy kurs.
    Zdaje się, że 30h. (nie pamiętam)
    Robiliśmy to u nas na biologii
    i część ludków jest teraz nauczycielami tejże.

    Pzdr.:
    Kuba

  • 4. Data: 2004-07-03 08:54:25
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    > Eee tam.
    > Wystarczy kurs.
    > Zdaje się, że 30h. (nie pamiętam)
    > Robiliśmy to u nas na biologii
    > i część ludków jest teraz nauczycielami tejże.

    a nie trzeba kierunku "nauczycielksa skonczyc, nadz studiowac" ?

    Czy jak matematyke stuydiuje (informat. i met. num. ) to tez tak moge?
    [jest jescze kierunek matem. nauczycielska]

    P.

  • 5. Data: 2004-07-03 11:43:42
    Od: "Kuba" <phu_bez_spamu_kuba@_bez_spamu_piotrkow.home.pl>

> [...]
    >
    > Czy jak matematyke stuydiuje (informat. i met. num. ) to tez tak moge?
    > [jest jescze kierunek matem. nauczycielska]

    Na Biologii nic takiego - jak Biologia Nauczycielska - nie było.
    Kierunki były tylko specjalizacyjne.
    Ponadto znam gościa, który skończył Matematykę dwa lata temu,
    a uczy Informatyki - i jest w tym (naprawdę - jak na moją miejscowość)
    dobry.

    Pzdr.:
    Kuba

  • 6. Data: 2004-07-05 20:21:46
    Temat: Odp: Studenci ...
    Od: "TJ" <N...@p...onet.pl>

    > kiedys sie pyalem, ale nie dostalem jednoznacznej odpowiedzi ....
    > czy student .. np ..informatyki ...moze uczyc tego co studiuje ...w LO ...

    nie. powinien mieć uprawnienia do pracy w szkole (pedagogiczne). Można je
    uzyskać na 3 sposoby: 1) będąc na studiach o takimże profilu 2) robiąc kurs
    na studiach (rozszerzenie niektórych kierunków studiów o wymagane
    przedmioty - wtedy godzinowo kurs może całkiem rozsądnie wyglądać), 3.)
    zrobić kurs poza uczelnią (180 czy 280 godzin. jakoś tak ;)

    Tom

  • 7. Data: 2004-07-05 20:22:33
    Od: "TJ" <N...@p...onet.pl>

    > czy student .. np ..informatyki ...moze uczyc tego co studiuje ...w LO ...

    może uczyć tego co jest zgodne z kierunkiem jego wykształcenia

    Tom