  • 1. Data: 2003-08-18 21:08:11
    Temat: Strona internetowa-prawo autorskie
    Od: "havlik" <h...@N...gazeta.pl>

    Powstaje duży portal turystyczno-krajoznawczy poświęcony jednemu z regionów
    Polski.
    Grupa współpracowników już jest..natomiast mam pytanie o wykorzystywanie
    materiałów z:
    1.Stron internetowych-na pewno bez zgody tego nie można robić..ale ? Jak
    rozmawiać z właścicielami informacji aby ich zgoda nie była opatrzona-
    uwarunkowana formą bezpośredniej reklamy ich strony
    2. Książek-czy trzeba pytać o zgodę podając źródło informacji? A jeśli tak
    to kogo? wydawcę czy autora?

    Co mi grozi za wykorzystanie na stronie internetowej takich informacji,
    zdjęć bez zgody.

    Pozdrawiam
    BeskidnikNiski