    From: "pucy" <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Straż miejska mandaty?
    Date: Mon, 7 Jun 2004 15:47:31 +0200

    Witam mam sklep w strefie w której nie wolno parkować. Na bierząco dostaję
    od straży miejskiej wezwanie do zapłaty mandatu w zarządzie dróg grodzkich.
    Wezwanie jest wkładane za wycieraczkę samochodu. Jakie są konsekwencje
    wyrzucenia tegoż mandatu. Mogę się tłumaczyć wyjęło dziecko porwał wiatr
    itp. Czy na pdstawie tegoż kwitka który nie został przeze mnie podpisany
    zarząd dróg grodzkich może wszczać postępowanie egekucyjne. Podobno jest
    jakaś luka w prawie ale nie jestem prawnikiem i nie mam bladego pojęcia
    gdzie tego szukać. Przecież oni karają samochód a to nie ja musiałem być
    kierowcą ? Proszę o pomoc i serdecznie z góry dziękuję
    Piotrek