  • Data: 2004-06-07 15:56:34
    Temat: Re: Straż miejska mandaty?
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "pucy" <p...@w...pl> napisał:

    >od straży miejskiej wezwanie do zapłaty mandatu w zarządzie dróg grodzkich.
    Wezwanie do zapłaty mandatu nie wysyła SM, tylko poborca i nie płaci
    się go w zarządzie dróg.

    >Wezwanie jest wkładane za wycieraczkę samochodu. Jakie są konsekwencje
    >wyrzucenia tegoż mandatu.
    Zdecyduj się CO jest za wycieraczką 'wezwanie' czy 'mandat' i od kogo?

    > Czy na pdstawie tegoż kwitka który nie został przeze mnie podpisany
    >zarząd dróg grodzkich może wszczać postępowanie egekucyjne.
    Pewnie jest to wezwanie do zapłaty tzw. opłaty podwyższonej, a nie
    mandatu. Najpierw muszą ustalić personalia właściciela, potem wysłać
    wezwanie. W ustawie nie jest podane kto płaci i kiedy (i tu jest
    luka).

    Artur Golański