  • 1. Data: 2007-08-16 13:46:43
    Temat: Straz miejska i zalegle mandaty...
    Od: "FlashT" <g...@l...com>

    Witam,
    Wiem, ze ten temat byl juz poruszany, ale ja troche w innej sprawie. Jakis
    rok temu przyszly fotki zrobione przez straz miejska... wezwanie...
    wyjasnienie sprawy odbylo sie w ten sposob, ze nie przynalem sie do tego, iz
    to ja prowadzilem (zeby nie dostac punktow). Myslalem, ze ze wzgledu na
    delegalizacje tego calego motlochu, poprostu o mandacie zapomna. Jednak
    teraz przyszlo pisemko, ze zaczna mi pobierac z renty... W sumie ponad 400
    PLN.
    Co w takiej sytuacji mam zrobic? Jakies pismo do nich? Na co sie powolac
    dokladnie?
    Pozdrawiam,
    FlashT

  • 2. Data: 2007-08-16 20:42:25
    Temat: Re: Straz miejska i zalegle mandaty...
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > delegalizacje tego calego motlochu, poprostu o mandacie zapomna. Jednak
    > teraz przyszlo pisemko, ze zaczna mi pobierac z renty... W sumie ponad 400
    > PLN.

    Pismo skąd ?

    > Co w takiej sytuacji mam zrobic? Jakies pismo do nich? Na co sie powolac
    > dokladnie?

    A dokładnie to skąd to pismo ?

    Tu masz pierwsze kroki do zrobienia: http://rtfm.bsdzine.org

    --
    Krzysiek, Kraków, http://kp.oz.pl

  • 3. Data: 2007-08-16 20:50:09
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "FlashT" <g...@l...com> wrote in message
    > Co w takiej sytuacji mam zrobic? Jakies pismo do nich? Na co sie powolac
    > dokladnie?

    Na swoja glupote.

  • 4. Data: 2007-08-16 21:19:24
    Od: "FlashT" <g...@l...com>

    > "FlashT" <g...@l...com> wrote in message
    >
    > Na swoja glupote.

    Co to za odpowiedz??

  • 5. Data: 2007-08-16 21:22:30
    Od: "FlashT" <g...@l...com>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <j...@n...ceti.pl> napisał w wiadomości

    > Pismo skąd ?

    > A dokładnie to skąd to pismo ?

    A czy to cos zmienia?
    Nie rozumiem czego niby nie zawarlem istnotnego... mandat wystawiony przez
    straz miejska na podstawie zdjecia... czyli zgodnie z niedawnym wyrokiem
    niezgodnie z prawem. Czy jesli juz zgodzilem sie go przyjac to nie ma od
    niego odwolania?

    PS. Sprawa dotyczy dokladnie mojego znajomego, ale pisze w pierwszej osobie
    bo mi latwiej. Napisalem wszystko co wiem i wydawalo mi sie ze to
    wystarczajace informacje, aby moc cos powiedziec madrego... a nie jakies
    pierdoly typu jak pisac pytania albo co jeszcze (bardziej) idiotyczne -
    witka komentarz swiadczacy tylko o jego "ponadprzecietnej" (a moze
    powinienem napisac wprost PONIZEJ przecietnej) inteligĘcji.

  • 6. Data: 2007-08-16 21:29:49
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > Co to za odpowiedz??

    No skoro przyjales/podpisales mandat, to głupotą jest powoływanie sie na
    cos ....

    Po prostu zapłac i nie czyn tego wiecej.

    --
    Krzysiek, Kraków, http://kp.oz.pl

  • 7. Data: 2007-08-16 23:38:15
    Od: "FlashT" <g...@l...com>

    > No skoro przyjales/podpisales mandat, to głupotą jest powoływanie sie na
    > cos ....
    >
    > Po prostu zapłac i nie czyn tego wiecej.

    Rozumiem... tego sie spodziewalem :) Tak swoja droga odpowiedz na pytanie o
    Windows oraz podejscie autora do tego tematu jest conajmniej niezdrowe. (
    Mam na mysli http://rtfm.bsdzine.org/#RTFM )

    Pozdrawiam,
    FlashT

  • 8. Data: 2007-08-17 02:41:58
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    > A czy to cos zmienia?

    Wiesz twoja odpowiedź brzmi mniej więcej tak:

    Słuchajcie gówniarze. Ja tu jestem dorosły więc natychmiast mi
    odpowiadajcie.
    Szczegółów wam nie podam bo uważam, że są niepotrzebne.

  • 9. Data: 2007-08-17 08:53:01
    Od: "FlashT" <g...@l...com>

> [...]
    > odpowiadajcie.
    > Szczegółów wam nie podam bo uważam, że są niepotrzebne.

    Nie chce zaczynac dyskusji na ten temat. Moze rzeczywiscie ten cytat wyjety
    z kontekstu tak wyglada, ale dalsza czesc postu wszystko wyjasnia. Za to
    twoja poprzednia odpowiedz jest malo pomoca i w zasadzie nic nie wnosi do
    watku... Powolac sie na swoja glupote... Proponuje, zebys sam nie podpisywal
    zadanych mandatow i wszystkie kierowal do sadu Grodzkiego.

    Pozdrawiam,
    FlashT

  • 10. Data: 2007-08-17 12:00:05
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

> [...]
    > wnosi do watku... Powolac sie na swoja glupote... Proponuje, zebys sam nie
    > podpisywal zadanych mandatow i wszystkie kierowal do sadu Grodzkiego.

    Dostałeś mandat zresztą słusznie, słusznie ci go ściągają i teraz się głupio
    pytasz dlaczego.
    Mentalność Kalego?
    Co ci miałem odpisać.