  • 1. Data: 2007-03-22 17:25:39
    Temat: Straz miejska i mania fotografowania
    Od: "Castillon" <C...@w...pl>

    Wysłuchałem tego w któryms programie radiowym: Straż Miejska nie ma prawa
    karac kierowców mandatami za przekroczenie prędkości wynikającymi ze
    zrobionych fotek. Opinie tę wyraził... i tu nie jestem pewien, zgiełk był
    okrutny wokół i niemal nie słyszałem programu radiowego. TK? SW? Od kiedy
    taka opinia jest prawnie ważna i co z tego wynika np. dla rozstrzygnięć,
    które Sąd Grodzki ma podjąć na przykład za cztery dni?.
    C.

  • 2. Data: 2007-03-22 17:50:35
    Temat: Re: Straz miejska i mania fotografowania
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Castillon napisał(a) :
> [...]
    > zrobionych fotek. Opinie tę wyraził... i tu nie jestem pewien, zgiełk był
    > okrutny wokół i niemal nie słyszałem programu radiowego. TK?

    TK
    http://wiadomosci.onet.pl/1507150,11,item.html

    > SW?

    Służba Więzienna?;-)

    Zbyszek
    PGP key: 0xA10BD502
    !! Z konta na Onecie listy wychodzą i dochodzą tylko w 60% !!

  • 3. Data: 2007-03-22 20:32:46
    Od: "Washko" <w...@w...org>

    On 22 Mar, 18:25, "Castillon" <C...@w...pl> wrote:
> [...]
    > taka opinia jest prawnie ważna i co z tego wynika np. dla rozstrzygnięć,
    > które Sąd Grodzki ma podjąć na przykład za cztery dni?.

    Zależy czy wnioskowała o ukaranie policja czy straż. Więcej na:
    http://washko.wordpress.com/2007/02/09/uprawnienia-s
    trazy-miejskiej-mandaty/

    Pozdrawiam,
    Tomasz Waszczynski
    http://washko.wordpress.com

  • 4. Data: 2007-03-22 23:24:10
    Od: "Castillon" <C...@w...pl>

    Użytkownik "Washko" <w...@w...org> napisał w wiadomości
    ps.com...
[...]

    Odpowiedź w tej sprawie mogę uznac jedynie za pełną i wyczerpującą, bardzo
    Panu dziekuje. Wniosek złożyła Straż Miejska. Pozdrawiam
    C.