  • 61. Data: 2021-04-05 14:59:26
    Temat: Re: "Straszliwe" mandaty dla proboszczów za wielokrotne przekroczenie limitów epidemiologicznych [kowid]
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 05.04.2021 o 14:09, TomN pisze:

    > W prosty sposób, tylko zomowiec musi pomyśleć...

    Bo w prostocie siła.

    > podpowiadam, ten, który okazuje krówkę zapewne jej nie zeżarł...

    A jak zeżarł? Jest jakiś zakaz żarcia krówek?

    > Skoro "krówka" ma być wejsciówką, to rozumny WIERNY zeżre ją po
    > wyjściu a nie na wejściu, mając świadomośc, że ta "krówka", to jego
    > "bilet".

    Na wejściu drogi Whotson'ie. to można ich liczyć. Ale jak msza trwa, to
    tak stwierdzić, który zeżarł, a który twierdzi, że zeżarł, ale nie miał?
    Niektórzy mogą jeszcze przynieść swoje z domu. Może bilety wprowadzić?

    > Wiem, że masz więcej niż 20 lat, więc pytanie dość proste: bilety do
    > teatru konsumowałeś po ich "przedarciu"? A może w PKP po kontroli
    > sobie żułeś zamiast gumy?

    Zdarza mi się wywalić do kosza za bramką, bo nie są mi potrzebne. Krówkę
    dziecku dam.

    > Oj zomowcu, nie jesteś w stanie samodzielnie myśleć?

    W Twych ustach to brzmi jak jakaś pochwała, bo Tobie akurat trzeba
    palcem pokazywać głupoty Twoich pomysłów.

    --
    Robert Tomasik

  • 62. Data: 2021-04-05 14:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Jest to sposób, tylko ja całą rodziną jeden wózek biorę.

    A gdybys miał sam odpowiedziec na własne pytanie to co byś
    odpowiedział?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kpić z filozofii to filozofować naprawdę."

  • 63. Data: 2021-04-05 14:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Jeśli ulicą idą dwie osoby bliżej, niż przepisowe 150 cm, to która
    > z nich popełnia wykroczenie? Może osoba A nie chciała, ale co? Ma
    > uciekać przed B? Po za tym pozostaje kwestia dowodowa. Było to
    > 140, czy 160 cm? Jakieś oględziny? To są problemy, o których w
    > ogóle autorzy tych przepisów ne myślą. Jak masz demonstrację, to
    > jak fizycznie te odległości mają ludzie zachować, skoro pozostałe
    > osoby się "przepychają"?

    Zadziwiajace ale nie widziałem szefa policji ktory by wystepował do
    rzadu o zmiane tych przepisów tłumaczac łopatologicznie takie
    łopatologiczne sprawy...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Za górami za lasami żył Bin Laden z Talibami, aż pewnego dnia we wtorek gdy

  • 68. Data: 2021-04-05 14:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Ja sądzę, ze tu o coś innego chodzi. To już nie te czasuy, jak w
    > latach 70-80, gdy jak się z 10 minut prezed mszą nie przyszło, to
    > nie tylko nie było gdzie usiąść, ale i stanąć wewnątrz kościoła.
    > teraz kościoły są pustawe.
    >
    > Wyobraź sobie, że ksiądz stoi i odlicza tych wiernych i nagle nie
    > może wpuścić "babci", która dwie godziny się szykowała i przyszła
    > na mszę? Byłoby milion powodów, że ona jednak może itd.
    > Skończyłoby się to tym, że ludzie by przychodzili godzinę
    > wcześniej i przesiadywali.

    Nikt sie nie czepia ze wejdzie 5 babc wiecej.
    Nie o taka skale chodzi. nit sie tez nie czepia ze wejdzie 5 osób
    wiecej do lidla.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Cytaty znanych ludzi tylko w ustach znanych ludzi są pouczajace.

  • 65. Data: 2021-04-05 14:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik ąćęłńóśźż ...@...pl ...

    > Łatwo regulować liczbą wózków i/lub koszyków.
    > Nie zwróciłeś uwagi, że w sklepach często np. koszyki zniknęły i
    > zostały same wózki (czy na odwrót)?

    Nie, stoi ochroniarz i liczy osoby.
    Wozki sa dostepne w duzo wiekszej ilosci i cały czas tak było bo czesto
    kolejka która stała przed sklepem stała juz z wózkami.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "W demokracji wolno głupcom głosować,

  • 64. Data: 2021-04-05 14:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Najczęściej żaden z nich, tylko księgowa.

    Serio? A jak nie maja ksiegowej?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Pieniądze są jak szósty zmysł, bez którego nie sposób wykorzystać

  • 66. Data: 2021-04-05 14:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik A. Filip a...@p...pl ...

    > A w ilu kościołach widziałeś *prawdziwe* drzwi przeciwpożarowe?

    To niech zamontuja.
    firmy pomontowały dodatkowe łazienki, przedsionki, przeogranizowały
    przestrzen a ksiadz jakby nigdy nic prowadzi dg bo drzwi nie moze
    zmienic?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Tomasz Waszczynski: "Ja się zastanawia, czy czekoladki z alkoholem

  • 67. Data: 2021-04-05 14:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Nie zrozumiałeś. Nie chodzi o to, ilu księży tam będzie stało,
    > tylko "Ty sam amsz wszystko wymyślić".

    Ksieza jakos radza sobie z ogarnianiem całego majatku to i z taka
    rzecza musza sobie sami poradzic.
    Jak maja z tym problem to niech pisza do bizkupa zeby im jakiegos
    umyslnego przysłał.

    > Widać. :-)

    Co widac?

    > Nie.Ja z reguły na zakupy jeżdżę późno w nocy. Sklep pustawy i
    > szybko kupuję to, co potrzebuję.

    Ok, osobiscie nie stałes. Ale naprawde nie widziałes kolejek przed
    sklepami? Bo stały od rana do wieczora.

    > W górach :-) W tym roku też u nas nie było żadnych kolejek.

    No i co? Nie macie tam obostrzen ze do sklepu 2 osoby etc?
    A markety mieliscie otwarte po nocach dlatego ze w ciagu dnia kolejki
    etc czy nie mieliscie?

    > Jak ma stwierdzić, które osoby są "nadmiarowe"?

    A to juz jest jego problem skoro nie dopilnował na etapie wchodzenia.
    Naprawde robienie z ksiezy debili nie pomoze.
    I udawanie ze tutaj chodzi o brak mozliwości liczenia a nie o niechec
    ksiezy do zastosowania sie do obostrzen to nie jest powazne podejscie
    do dyskusji.

    > Przede wszystkim, o ile można ustawą zakazać prowadzenia siłowni,
    > to zakazanie działalności kościołów już raczej by nie przeszło.

    No to sa te obostrzenia dla kosciołów czy ich nie ma?
    Bo ta rozmowa coraz bardziej zaczyna przypominac paragraf 22...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    jest mniemanie, że się nie ma go wcale." Nikos Kazantzakis

  • 69. Data: 2021-04-05 15:12:53
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 05.04.2021 o 14:26, Kviat pisze:

    > No i? Część ludzi chce chodzić na siłownię i do sklepów i mają do
    > tego prawo, a mimo tego im się zabrania.

    Nie znam zakazu chodzenia na siłownię. Jest zakaz prowadzenia
    działalności siłowni. To nie jest to samo. Z tym, że tylko mądrzy ludzie
    rozumieją ten niuans.

    > Ba! Nawet jeszcze przed pandemią można było zrobić zakaz robienia
    > zakupów w niedzielę. W sklepach jakoś dali radę to ogarnąć, więc
    > gdzie tu problem?

    Zakaz handlu w niedziele ma na celu zwolnienie pracowników sklepów z
    konieczności pracowania. Rząd uznał, ze większość handlowców chce mieć
    wolną niedzielę, tylko wstydzą się - jak w reklamie terminali
    płatniczych - o tym powiedzieć przełożonym. Rozwinęło to kreatywność.
    Wpadłbyś na to, że można w spożywczaku paczkę odebrać? Tak więc z tą
    skutecznością, to bym tak nie forsował na Twoim miejscu. Komu zależało,
    to zakaz obszedł. PiS potupał nóżkami i w końcu zrozumiał, ze daleko w
    głupocie nie zajedzie. Stacje Paliw, Przychodnie i szereg innych
    podobnych instytucji działać musi. Rozszerzenie lokalnego spożywczaka o
    konieczne usługi zawsze jest możliwe i tylko kolejne zakazy błaźnią
    autorów nieskutecznością.

    > No i? To niech nie opuszczają jednocześnie. Tym łatwiej, że podobno
    > jest ograniczenie ilości osób.

    Ooo! Bardzo ciekawy wniosek. Jaki - Twoim zdaniem - ma związek mniejsza
    ilość wiernych z możliwością ich przytrzymania w kościele dłużej?

    > Genialne! Że też nikt na to wcześniej nie wpadł!

    Ależ wpadło wielu. Tylko tu niektórym się wydawało, że to jakaś
    technologia NASA.

    > Serio? Tego problemu też nikt wcześniej nie rozwiązał?

    Jakieś pomysły na uczynnych, co to będą wpuszczali od wewnątrz
    pukających? Mieszkałeś kiedykolwiek w akademiku? O waletowaniu słyszałeś?

    > No tak. Jak są jedne drzwi w celach obronnych, to już nic się nie da
    > zrobić. Do kościoła musi wejść tysiąc wiernych i już, bo przecież
    > ludzie chcą wejść do kościoła i nie można im tego zabronić. Nie da
    > się zamknąć kościoła, który nie spełnia warunków do bezpiecznego
    > przebywania w nim ludzi. No nie da się i już.
    > A nie... czekaj...
    > https://www.rmf24.pl/raporty/raport-koronawirus-z-ch
    in/europa/news-do-polskiego-kosciola-w-londynie-wkro
    czyla-policja-przerwano,nId,5147315

    Jest w necie dostępny materiał o podobnej akcji w Kanadzie. Tam się to
    niezbyt pochlebnie dla Policji skończyło.

    --
    Robert Tomasik

  • 70. Data: 2021-04-05 15:14:43
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 05.04.2021 o 14:59, Budzik pisze:
    > Zadziwiajace ale nie widziałem szefa policji ktory by wystepował do
    > rzadu o zmiane tych przepisów tłumaczac łopatologicznie takie
    > łopatologiczne sprawy...

    Policja nie jest od łopatologicznego tłumaczenia komukolwiek
    czegokolwiek. To nei jest jakaś tajemna wiedza. To wszyscy policjanci
    wiedzą. A podobno są głupsi od piszących na te grupę, o kwiecie narodu w
    postaci posłów, senatorów i innych polityków nie wspominając.

    --
    Robert Tomasik