  • 51. Data: 2021-04-05 12:57:56
    Temat: Re: "Straszliwe" mandaty dla proboszczów za wielokrotne przekroczenie limitów epidemiologicznych [kowid]
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Nie można zakazać organizacji protestu, ale zakazy zbliżania tu nic nie
    > zmieniają, bo nie ma zbiorowej odpowiedzialności. Trzeba udowodnić
    > osobie A, ze to ona nei zachowała dystansu. Samo stwierdzenie, ze
    > dystansu nie było, to zbyt mało.

    To po wuja się po każdym proteście chwaliliście ile to wniosków do
    sanepidu wysłaliście? Z drugiej strony - w rozporządzeniu pewnie nie
    było napisane, że wniosek musi być uzasadniony.

    --
    Shrek

  • 52. Data: 2021-04-05 13:00:21
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 05.04.2021 o 09:55, Kviat pisze:

    > A w sklepie którzy są nadmiarowi?
    > Niech sobie radzą tak, jak właściciele sklepów. W czym problem?

    Natomiast nie ma problemu nadmiarowości jak mają znaczki z błyskawicami.
    Wtedy wszyscy są nadmiarowi. Kulsony siadane;)

    --
    Shrek

  • 53. Data: 2021-04-05 13:02:46
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid>

    Shrek w
    > To po wuja się po każdym proteście chwaliliście ile to wniosków do
    > sanepidu wysłaliście? Z drugiej strony - w rozporządzeniu pewnie nie
    > było napisane, że wniosek musi być uzasadniony.

    Albo, że uzasadnienie powinno być prawdziwe...

    --
    'Tom N'

  • 54. Data: 2021-04-05 13:10:39
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid>

    Robert Tomasik w

    > A którzy są nadmiarowi?

    Te, które "krówkę" zeżarli?

    Da się zomowcu, tylko to wymaga myślenia na poziomie przynajmniej kury,
    która jak nie ma co dziobać to nie idzie dalej...

    --
    'Tom N'

  • 55. Data: 2021-04-05 13:10:41
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 05.04.2021 o 13:02, TomN pisze:

    > Albo, że uzasadnienie powinno być prawdziwe...

    W sumie nie jest też wprost napisane, że powinny być podane prawdziwe
    dane osobowe osoby, wobec której wystosowano nieuzasadniony wniosek na
    podstawie nieprawdziwego uzasadnienia. I głowy nie dam, ale pewnie
    powinien być podpisany przez kierującego wniosek, ale czy koniecznie
    prawdziwym nazwiskiem?

    --
    Shrek

  • 56. Data: 2021-04-05 13:24:45
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid>

    Shrek w

> [...]
    > podstawie nieprawdziwego uzasadnienia. I głowy nie dam, ale pewnie
    > powinien być podpisany przez kierującego wniosek, ale czy koniecznie

    Patrząc na wpisy zomowca, to podpisał pewnie kwita, że wszelkie wnioski mogą
    być sygnowane jako Robertto Masik, a artykuł losowany wg algorytmu miszcza
    zerro -- takie nawiązanie do kw 51...

    --
    'Tom N'

  • 57. Data: 2021-04-05 13:31:08
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 05.04.2021 o 13:24, TomN pisze:

    > Patrząc na wpisy zomowca, to podpisał pewnie kwita, że wszelkie wnioski mogą
    > być sygnowane jako Robertto Masik, a artykuł losowany wg algorytmu miszcza
    > zerro -- takie nawiązanie do kw 51...

    On to się zajmuje przestępstwami gospodarczymi i cybeprprzestępczością.
    Wiec sobie może tylko pogadać co by zrobił tym wkurzającym go ludzikom
    co łażą po mieście i wznoszą nieprzyjemne hasła.
    --
    Shrek

  • 58. Data: 2021-04-05 13:48:06
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 05.04.2021 o 13:10, TomN pisze:
    > Te, które "krówkę" zeżarli?

    Ale krówki zeżarte. Jak ustalić, które ludzie je zeżarli?

    --
    Robert Tomasik

  • 59. Data: 2021-04-05 14:09:03
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid>

    Robert Tomasik w

    > Ale krówki zeżarte. Jak ustalić, które ludzie je zeżarli?

    W prosty sposób, tylko zomowiec musi pomyśleć...

    podpowiadam, ten, który okazuje krówkę zapewne jej nie zeżarł...

    Skoro "krówka" ma być wejsciówką, to rozumny WIERNY zeżre ją po wyjściu a
    nie na wejściu, mając świadomośc, że ta "krówka", to jego "bilet".

    Wiem, że masz więcej niż 20 lat, więc pytanie dość proste: bilety do teatru
    konsumowałeś po ich "przedarciu"? A może w PKP po kontroli sobie żułeś
    zamiast gumy?

    Oj zomowcu, nie jesteś w stanie samodzielnie myśleć?

    --
    'Tom N'

  • 60. Data: 2021-04-05 14:26:59
    Od: Kviat

    > Problem w tym, że cześć ludzi chce chodzić do tego kościoła i mają do
    > tego prawo tak samo, jak pozostała część nie chodzić.

    No i?
    Część ludzi chce chodzić na siłownię i do sklepów i mają do tego prawo,
    a mimo tego im się zabrania. Ba! Nawet jeszcze przed pandemią można było
    zrobić zakaz robienia zakupów w niedzielę.
    W sklepach jakoś dali radę to ogarnąć, więc gdzie tu problem?

    Od kiedy dla rządzących to, że "część ludzi czegoś chce" stanowi jakiś
    problem? (Nie odpowiadaj, pytanie retoryczne).

    > Kościoły przeważnie mają skorą ilość drzwi, które są wykorzystywane po
    > nabożeństwach do w miarę szybkiego i sprawnego opuszczenia kościoła.

    To tak jak w galeriach handlowych. W razie pożaru bez problemu można
    otworzyć drzwi od wewnątrz w celu szybkiego i sprawnego opuszczenia.

    > O ile ludzie na msze schodzą się kilkanaście, albo może i kilkadziesiąt
    > minut, to większość opuszcza go jednocześnie.

    No i?
    To niech nie opuszczają jednocześnie. Tym łatwiej, że podobno jest
    ograniczenie ilości osób.

    > Wydaje mi się, że spokojnie dałoby się to zrobić w tej sposób, że da się
    > drzwi otworzyć od środka (klamka), a od zewnątrz nie.

    Genialne! Że też nikt na to wcześniej nie wpadł!

    > Problemem tu
    > będzie zapewnienie zamykania tych drzwi, ale dałoby się to zrobić.

    Serio? Tego problemu też nikt wcześniej nie rozwiązał?

    > Większy problem bedzie z zabytkowymi kościołami. W średniowieczu
    > bardziej myślano o obronnym charakterze tego typu obiektów, a jednych
    > drzwi łatwiej się broni, niż kilkunastu.

    No tak. Jak są jedne drzwi w celach obronnych, to już nic się nie da
    zrobić. Do kościoła musi wejść tysiąc wiernych i już, bo przecież ludzie
    chcą wejść do kościoła i nie można im tego zabronić.
    Nie da się zamknąć kościoła, który nie spełnia warunków do bezpiecznego
    przebywania w nim ludzi. No nie da się i już.

    A nie... czekaj...
    https://www.rmf24.pl/raporty/raport-koronawirus-z-ch
    in/europa/news-do-polskiego-kosciola-w-londynie-wkro
    czyla-policja-przerwano,nId,5147315

    "Judyta Braun powiedziała, że po piątkowym nabożeństwie parafia jeszcze
    bardziej zaostrzyła środki ostrożności, aby pozostałe uroczystości
    Wielkiego Tygodnia mogły się odbyć bez przeszkód. Święcenie pokarmów w
    Wielką Sobotę odbyło się bez zakłóceń - wszyscy przychodzący musieli się
    wcześniej zarejestrować na konkretną godzinę i kościelne służby
    porządkowe sprawdzały, czy mają rezerwację. Zgodnie z wytycznymi w
    kościele jest też oddzielne wejście i wyjście."

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr