  • 41. Data: 2009-01-15 00:09:56
    Temat: Re: Stłuczka parkingowa - winny nie ścigany?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 14 Jan 2009, Tristan wrote:

    > I kij im w plecy. Kuźwa, jedno słowo człowiek pomyli i od razu plonkownicami
    > straszycie.

    E, no, jak wywiodłeś że *straszę* plonkownicą?
    Dziwię się że nikt nie protestował, nic więcej.
    Przelicz sobie moje groźby użycia plonka (w całym usenecie, nie na
    tej grupie) i określ moją "grażalność" :]

    > A kto mówił o umyślnym niszczeniu mienia? ,, ktoś zahaczył na osiedlowym
    > parkingu o moje auto''. Nie sądzę, żeby zrobił to specjalnie.

    Weź i SPRAWDŹ do JAKIEGO PRZYPADKU się odniosłem, dobrze?
    Bo siakoś byłem przekonany, że NIE do pierwotnego - tylko do podwątku.
    A, i nie przycinaj tendencyjnie, nie będzie trzeba odsyłać ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 42. Data: 2009-01-15 06:09:49
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek 15 styczeń 2009 01:09
    (autor Gotfryd Smolik news
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <Pine.WNT.4.64.0901142308510.3324@quad>):

    > Weź i SPRAWDŹ do JAKIEGO PRZYPADKU się odniosłem, dobrze?
    > Bo siakoś byłem przekonany, że NIE do pierwotnego - tylko do podwątku.

    A widzisz.... Pogubiłem się. Fakt, P. później przeskoczył nagle na temat
    agresywnego niszczenia mienia z premedytacją i to przegapiłem.

    > A, i nie przycinaj tendencyjnie, nie będzie trzeba odsyłać ;)

    No właśnie nie przycinam tendencyjnie. Zgubiłem się, że nastąpiła zmiana
    sytuacji :D

    --
    Tristan

    Kupię konto typu DIRECTOR na YouTube w wersji sprzed googla.

  • 43. Data: 2009-01-16 13:10:33
    Od: kam <...@...pl>

    lublex pisze:
> [...]
    > bezwzględnie wymagajmy od niej tych działań, których przeciętny człowiek
    > nie jest w stanie podjąć. To policjanci mają nam ustalić dane sprawcy
    > oraz dane jego ubezpieczyciela, a także świadczyć na ew. sprawie sądowej
    > (w zakresie podjętych działań).
    > Reasumując w przypadku założyciela tematu - policjanci napisali prawdę
    > co do stanu faktycznego i prawnego ale można im zarzucić zaniechanie
    > ustalenia danych osoby wskazanej jako sprawca, co stoi w sprzeczności z
    > pouczeniem o drodze cywilnej (uniemożliwia poszkodowanemu jej podjęcie).

    od kiedy to policja służy do ustalania danych niezbędnych w procesie
    cywilnym?

    KG

  • 44. Data: 2009-01-16 13:32:07
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "maciej debski" <m...@b...pl> wrote in message
    .googlegroups.com...
    On 12 Sty, 21:12, "~" <j...@p...pl> wrote:
    > Użytkownik "Boombastic" <b...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomościnews:496bada6$0$29415$f69f905@mamut2.aster
    .pl...

    > Jedź do metropolii Francji, Hiszpani, Włoch i powiedz im to.
    > Powiedz, że masz ultra drogie auto, na które pracowałeś mnóstwo lat.

    i co chciales przez to udowodnic? moze pojedz do ktoregos z krajów
    skandynawskich, Niemiec, Szwajcarii, Austrii, Wielkiej Brytanii i
    spróbuj kogos rysnac na parkingu i spieprzyc. ku twojemu zaskoczeniu
    zatrzymaja Cie przypadkowi przechodnie i zwróca Ci uwage na to ze
    zapomniales zostawic wlascicielowi samochodu kartke ze swoimi danymi
    teleadresowymi.

    Amen bracie, tu nieraz potrafia nawet uwage zwrocic, ze za szybko czlowiek
    jechal. Pewnie dlatego kultura na drogach na nieco innym poziomie.

    Inna sprawa, ze ludzie nie sa tak przywiazani do 10-letnich kanapowozow (bo
    mozna je kupic za tygodniowke), raz przetarlem zderzak w jakiejs vectrze pod
    marketem. Facet wyszedl, popatrzyl na rysy i powiedzial ze zaden problem.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 45. Data: 2009-01-16 16:24:00
    Od: "lublex" <l...@o...pl>

    Użytkownik "kam" <...@...pl> napisał w wiadomości

    > od kiedy to policja służy do ustalania danych niezbędnych w procesie
    > cywilnym?

    Masz wzór pisma procesowego (pozwu cywilnego) przeciwko pojazdowi o numerze
    rej.
    XXX YYYYY?
    A może podasz procedurę lub inny legalny sposób na ustalenie przez prywatną
    osobę właściciela ww. pojazdu?
    A może uniwersalny pozew przeciwko (NN) kierowcy pojazdu o numerze
    rejestracyjnym ...? - pewnie znasz taki sąd, który tego nie odrzuci - podaj.

    pozdr
    lublex

  • 46. Data: 2009-01-16 18:03:36
    Od: kam <...@...pl>

    lublex pisze:

    > Masz wzór pisma procesowego (pozwu cywilnego) przeciwko pojazdowi o
    > numerze rej.
    > XXX YYYYY?

    to nie jest odpowiedź

    > A może podasz procedurę lub inny legalny sposób na ustalenie przez
    > prywatną osobę właściciela ww. pojazdu?

    art.80c Pord

    KG

  • 47. Data: 2009-01-16 19:34:07
    Od: "lublex" <l...@o...pl>

    > to nie jest odpowiedź

    > art.80c Pord

    Hmmm... CEPiK i to ma być odpowiedź? No to jeszcze poproszę przepisy z
    Rozporządzenia MSWiA jak informacje ma uzyskać przeciętny Kowalski.

    pozdr
    lublex

  • 48. Data: 2009-01-16 20:21:58
    Od: medea <e...@p...fm>

    r...@k...pl pisze:

    > Co z tym zrobić? Pierwsze słyszę, aby policji w takim przypadku nie chciało
    > kiwnąć się palcem...

    Też się dziwię. Miałam podobną sytuację, z tym że nie ja wyśledziłam
    sprawcę, ale mi podał namiary na niego jeden świadek. Poszłam na
    policję, próbowali się wymigać, mówiąc, że nie mają na takie rzeczy
    czasu, że to trwa długo itd.itp. Fakt, trwało to jakieś 2 miesiące albo
    i dłużej, ale znaleźli po numerach i zarysowanie miałam załatwione z OC
    sprawcy.

    Ewa