  • 1. Data: 2009-01-12 20:19:43
    Temat: Ankieta i gazeta.pl oraz kupa mailerów
    Od: Abece <a...@a...nospam.w.pl>

    Mam takie pytanie. Jak pewnie część z Was także dostałem ponad setkę
    mejli od wieeeeeelu osób, z róznymi tekstami. Maile są podpisane
    istniejącymi adresami email. Pytanie brzmi - czy mogę wykorzystać
    (wysłaną przecież na publiczną listę mailingową) owe adresy meilowe i
    podać (np jako piętno lub wazelinę) na grupie dyskusyjnej w Usenecie?

    Być może jest to "nietenteges", ale takim samym zachowaniem jest słanie
    po ludziach swoich testów i zaśmiecanie im skrzynek.

  • 2. Data: 2009-01-12 20:21:20
    Temat: Re: Ankieta i gazeta.pl oraz kupa mailerów
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Abece pisze:

> [...]
    >
    > Być może jest to "nietenteges", ale takim samym zachowaniem jest słanie
    > po ludziach swoich testów i zaśmiecanie im skrzynek.

    Nie ma to jak na spam odpowiedzieć spamem i wyprodukować kolejne nikomu
    nie potrzebne bity, bajty czy co tam.

    --
    @2009 Johnson
    Tak wielka jest twa wolność, jak wielkie twe opanowanie.

  • 3. Data: 2009-01-12 20:22:59
    Od: Abece <a...@a...nospam.w.pl>

    Johnson pisze:

    > Nie ma to jak na spam odpowiedzieć spamem i wyprodukować kolejne nikomu
    > nie potrzebne bity, bajty czy co tam.

    Co proponujesz zatem?
    Każdego mejla dostało ostriżnie szacując z milion osób... Sądzisz, że to
    jest fair play?

  • 4. Data: 2009-01-12 20:25:16
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Abece pisze:

    > Co proponujesz zatem?

    Ja oznaczyłem jako spam, skasowałem i nie widzę problemu. Mam lepsze
    zajęcia.

  • 5. Data: 2009-01-12 20:28:10
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Ja oznaczyłem jako spam, skasowałem i nie widzę problemu. Mam lepsze
    > zajęcia.

    Mnie przez Spamanihilatora przedarło się zaledwie kilkanaście. reszta
    została na filtrze :-)

  • 6. Data: 2009-01-12 21:26:00
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    > Użytkownik "Johnson" <j...@n...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Mnie przez Spamanihilatora przedarło się zaledwie kilkanaście. reszta
    > została na filtrze :-)
    ja tam zaraz podałem do blacklisty maila gazetowego i od tej pory cisza
    thx to foxmail :-)

    zanim wyczaiłem, zdążyłem załapać dwie porcje po ok. 20 maili

  • 7. Data: 2009-01-12 22:00:58
    Od: Michał Baszyński <m...@g...ze.ta.pl>

    Abece pisze:

    > Co proponujesz zatem?

    nie wiem czy to przypadek czy nie, ale po wysłaniu lekko złośliwej
    informacji o tym zdarzeniu na alert24.pl bardzo szybko się to uspokoiło :-)

    --
    Pozdr.
    Michał

  • 8. Data: 2009-01-13 11:29:22
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Mon, 12 Jan 2009 21:19:43 +0100, Abece <a...@a...nospam.w.pl> wrote:

    >Mam takie pytanie. Jak pewnie część z Was także dostałem ponad setkę
    >mejli od wieeeeeelu osób, z róznymi tekstami. Maile są podpisane
    >istniejącymi adresami email.
    Nic nie dostalem, o co chodzi?

    WAM
    --
    wielkanoc nad morzem www.nadmorze.pl/wielkanoc
    wczasy nad morzem www.nadmorze.pl

  • 9. Data: 2009-01-13 15:26:58
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik "WAM" <n...@n...nopl.pl> napisał w wiadomości

    > Nic nie dostalem, o co chodzi?

    O to:
    http://di.com.pl/news/25388,0,Blad_administratora_Ga
    zetapl_posluzyl_spamerom_aktualizacja.html

    Piotr

  • 10. Data: 2009-01-15 09:26:40
    Od: Tapatik <t...@b...adresu>

    Użytkownik Abece napisał:

> [...]
    >
    > Być może jest to "nietenteges", ale takim samym zachowaniem jest słanie
    > po ludziach swoich testów i zaśmiecanie im skrzynek.

    Ciebie też zbombardowali? :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Tapatik