  • 1. Data: 2006-01-19 14:04:50
    Temat: Stawiennictwo stron nieobowiazkowe
    Od: "Andrzej m." <O...@o...pl>

    Witam,
    Otrzymalem list z sadu apelacyjnego (wydzial pracy), w ktorym informuja
    mnie ze o terminie rozprawy. Jest tam rowniez informacja ze "Stawiennictwo
    stron nieobowiazkowe". I pytanie: powinienem mimo wszystko tam pojsc, czy
    nie zawracac sobie tym glowy i czekac na decyzje sadu (wyrok?). Sprawa jest
    raczej prosta (przeciwko ZUS'owi) i zostala dokladnie opisana przeze mnie w
    zlozonym do sadu pismie.

    Pozdrawiam
    Andrzej

  • 2. Data: 2006-01-20 08:07:24
    Temat: Re: Stawiennictwo stron nieobowiazkowe
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Andrzej m. napisał(a):
> [...]
    > raczej prosta (przeciwko ZUS'owi) i zostala dokladnie opisana przeze mnie w

    Sam zdecyduj.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    "Nie należy lekceważyć drobnostek, bo od nich zależy doskonałość."

  • 3. Data: 2006-01-20 14:57:43
    Od: Rafał Święch <r...@g...pl>

    Dnia Fri, 20 Jan 2006 09:07:24 +0100, Johnson napisał(a):

    > Sam zdecyduj.

    Lepiej iść.