eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSprzedaz wysylkowa - zwrot kosztow wysylki › Sprzedaz wysylkowa - zwrot kosztow wysylki
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.nask.pl!
    news.nask.org.pl!newsfeed.atman.pl!not-for-mail
    From: "atman" <a...@...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Sprzedaz wysylkowa - zwrot kosztow wysylki
    Date: Tue, 25 Nov 2008 18:48:53 +0100
    Organization: ATMAN
    Lines: 11
    Message-ID: <ggh7sc$t5d$1@node1.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: system858917559.mtvk.pl
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1227629260 29869 85.89.175.59 (25 Nov 2008 16:07:40 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 25 Nov 2008 16:07:40 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:564971
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam,
    zakupiłem przez internet urządzenie. Przez pomyłkę sprzedawca wysłał zły
    model i musiałem odesłać. Wysłał teraz dobry, lecz uszkodzony. Znowu muszę
    odsyłać, żeby otrzymać sprawny sprzęt.

    Mam prawo domagać się zwrotu kosztu przesyłek? W końcu to wszystko jego
    błędy.

    Z góry dziękuję za odpowiedź.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1