  • Data: 2006-09-12 23:42:51
    Temat: Sprzedaz udzialow w mieszkaniu...
    Od: Piotres <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Cierpie na nastepujacy dylemat:
    Jestem wlascicielem mieszkania w 5/6. W 1/6 wlascicielem sa moi dwaj
    wujkowie. Mieszkanie jest wlasnosciowe a w akcie notarialnym jest
    napisane dokladnie kto w jakim procencie jest wlascicielem.

    Ostatnio dowiedzialem sie przez przypadek od jednego z nich ze
    postanowili sprzeac swoje udzialy!!? i juz nawet dali ogloszenie!
    Moje pytanie:
    - czy moga cos takiego zrobic zupelnie autonomicznie nie liczac sie z
    moim zdaniem czy zgoda na to?

    - czy np jestem wstanie zablokowac taka transakcje jezeli nie zycze
    sobie zupelnie obcej osoby w moim mieskaniu??

    bedze bardzo wdzieczny za pomoc w tej sprawie

    pozdrawiam serdecznie

    Piotrek