  • 11. Data: 2011-10-04 09:41:53
    Temat: Re: Sprzedaż samochodu z odroczonym terminem płatnosci
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 4 Oct 2011, slawek wrote:

    > Jakie są szanse że odzyskam kase jesli wydam mu auto ??

    To zależy, czy i jaki *jego* majątek jesteś w stanie "namierzyć"
    i zabezpieczyć. I żeby się nie okazało, że to nie jego, a jego
    żony i rozdzielność mają, a żona tylko pozwala mu mieszkać
    i go karmi :]

    pzdr, Gotfryd

  • 12. Data: 2011-10-04 09:53:53
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-10-04 10:50, slawek pisze:

    > Jakie są szanse że odzyskam kase jesli wydam mu auto ?? czy istnieje ryzyko
    > że osobnik się ulotni i bedę szukał i się sądził ??
    Po przeczytaniu poprzednich odpowiedzi szanse są odpowiednio: małe
    (kasa), spore (ulotni), duże (szukał), bardzo duże (sądził).

    > P.S.
    > sory za infantylne pytania ale sytuacja troche mnie zaskoczyła i nie bardzo
    > wiem jak to ugryźć.

    Ugryź to tak, że poszukaj innego kupca. Takiego który da cenę która Cię
    urządza i zapłaci od razu.
    --
    MZ
    OC/AC samochodu w LibertyDirect dodatkowo do 100 zł taniej:

  • 13. Data: 2011-10-04 09:55:25
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 4 Oct 2011 10:29:47 +0200, slawek napisał(a):

    > Witam, mam klienta na mój samochód ale chce on go wziąść teraz a zapłacić
    > dopiero pod koniec grudnia tego roku. Cała tranzakcja wydaje mi sie troche
    > dziwna, ale facet mówi ze możemy zarejestrowac umowę u notariusza, zapłaci
    > za niego autocasco i OC i jak dokona spłaty to wtedy go przerejestruje. Czy
    > to jest prawnie możliwe, czy trafiłem na naciągacza ??

    Co do samej strony prawnej i ew. zagrożeń niewywiązaniem się nie chcę się
    wypowiadać, ale zainteresowałabym się też na Twoim miejscu prawnymi
    konsekwencjami ewentualnych wypadków, jakie może spowodować jeżdżący do
    grudnia (trzy miesiące to długo!) zarejestrowanym na CIEBIE samochodem
    PRZYSZŁY jego właściciel - przyszły, bo na pewno w umowie notarialnej
    będzie klauzula o dojściu do skutku sprzedaży i przeniesieniu własności
    pojazdu dopiero PO wpłaceniu całości sumy. Czyli do końca grudnia to Ty
    pozostaniesz właścicielem i użytkującym. Czy się mylę - może ktoś
    kompetentny się tutaj wypowie w tej kwestii.

    PS. Wiem, wiem, ze ma być opłacone autocasco i OC, ale... bywało już
    różnie, życie potrafi płatać figle, żeby gorzej nie powiedzieć...
    --
    XL

  • 14. Data: 2011-10-04 10:18:55
    Od: "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl>

> [...]
    > pojazdu dopiero PO wpłaceniu całości sumy. Czyli do końca grudnia to Ty
    > pozostaniesz właścicielem i użytkującym.

    jak zwykle ukazujesz nam widok na sprawy okiem laika, wez lepiej dzieciom
    ugotuj cos dobrego-bedzie wiekszy pozytek.

    --
    pozdrawiam, wromek

  • 15. Data: 2011-10-04 10:29:37
    Temat: Re: Sprzeda? samochodu z odroczonym terminem p?atnosci
    Od: RadoslawF <r...@o...pl>

    Dnia 2011-10-04 10:53, Użytkownik Marcin "Kenickie" Mydlak napisał:

    > Przecież to ewidentny wałek. Co Ci po umowie notarialnej ze słupem?

    To nie słup.
    Powiedział bym że gościowi potrzebny taki większy pojazd już teraz
    a kasy nie ma. Przy moim pesymiźmie założył bym że za trzy miesiące
    też nie będzie miał i w najlepszym wypadku zwróci pojazd.
    Ja bym nie sprzedał w ten sposób.

    Pozdrawiam

  • 16. Data: 2011-10-04 11:06:54
    Od: Jacek <n...@g...com>

    Twój klient chce dać 25% więcej za odroczenie zapłaty o 3 miesiące,
    czyli 100% w skali roku. Śmierdzi mi naciągaczem.
    W normalnym obrocie handlowym transakcje z terminem płatności 30, 60,
    czy 90 dni są standardem, ale jak ktoś chce dać 25% więcej, to jest
    wysoce podejrzane.
    Jacek

  • 17. Data: 2011-10-04 12:09:58
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 10/4/2011 3:29 AM, slawek wrote:
> [...]
    > za niego autocasco i OC i jak dokona spłaty to wtedy go przerejestruje. Czy
    > to jest prawnie możliwe, czy trafiłem na naciągacza ??

    mozliwe, samochod staje sie jego wlasnoscia w dniu podpisania umowy, a
    ty masz roszeczenie o kase wymagalne w grudniu.
    czemu by nie.
    ryzyko, ze goscia w grudniu znajdziesz oszacuj sobie sam.

    tylko na jedno nie idz. na przerejestrowanie go w grudniu. ma go
    przerejestrowac na siebie od razu, bo w sumie go kupil i ma obowiazek to
    zrobic.
    dla ciebie ryzyko takie, ze jak on jezdzi na twoich tablicach to ty
    pojdziesz "siedziec" zanim sie wszystko wyjasni. ubezpieczenie zdaje sie
    tez robi problemy i moze to pojsc z twojego ubezpieczenie bo twoje tablice.

  • 18. Data: 2011-10-04 12:12:19
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 10/4/2011 3:50 AM, slawek wrote:
    > Użytkownik "Liwiusz"<l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Jakie są szanse że odzyskam kase jesli wydam mu auto ??

    oceniam na 1%

    czy istnieje ryzyko
    > że osobnik się ulotni i bedę szukał i się sądził ??

    na 99% bedziesz w plecy.

  • 19. Data: 2011-10-04 12:13:54
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 10/4/2011 5:29 AM, RadoslawF wrote:

    > To nie słup.
    > Powiedział bym że gościowi potrzebny taki większy pojazd już teraz
    > a kasy nie ma.

    to niech idzie do lombardu pozyczyc kase.

  • 20. Data: 2011-10-04 12:36:18
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 4 Oct 2011 12:18:55 +0200, wromek napisał(a):

    > jak zwykle ukazujesz nam widok na sprawy okiem laika, wez lepiej dzieciom
    > ugotuj cos dobrego-bedzie wiekszy pozytek.

    Że niby baby do garów? Goń "menie" do garów swoją kobietę, ode mnie wara.
    Niech ci się nie wydaje, że każda daje sobą pomiatać jak twoja - byle
    seksiście i prymitywowi.
    --
    XL