  • Data: 2008-04-30 14:58:59
    Temat: Sprzedaz samochodu - dwoch wlascicieli
    Od: "axl" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sprzedałem samochód pewnej osobie, jednakże na umowie zawarliśmy tylko dane
    kupującego i moje dane. Fakt jest taki, że auto ma dwóch właścicieli (mnie i
    siostrę). Dzisiaj kupujący chciał załatwić w urzędzie sprawy podatkowe
    związane z zakupem i poinformowali go, iż umowa jest źle napisana bo tylko
    na jednego z dwóch (byłych) właścicieli.

    Kupujący mieszka blisko mojej siostry, czy istnieje możliwość sporządzenia
    identycznej umowy kupna-sprzedaży samochodu jak ze mną - oczywiście teraz z
    danymi siostry + danymi kupującego. Z tą samą ceną i tą samą datą?

    Czy takie same dwie umowy kupna-sprzedaży z dwoma współwłaścicielami i
    jednym kupującym wystarczą w urzędach?

    Z gory dzieki.