    From: "Studencik" <s...@n...cyberlan.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Sprzedana firma
    Date: Thu, 16 Dec 2004 16:11:10 +0100

    Witam serdecznie.

    Firma w ktorej pracuje moja znajoma, zostala sprzedana w tym miesiacu
    (prawdopodobnie w tym poniewaz pracownicy wczesniej o niczym nie
    wiedzieli) Szefowa poinformowala pracownikow, ze pracuja oni tylko
    do konca grudnia.
    Czy takie postepowanie z pracownikami jest zgodne z prawem??
    Czy tez moze kupujacy kupuje firme wraz z obciazeniami, czyli
    rowniez z pracownikami i przez to powinien on zachowac
    terminowosc rozwiazania stosunku pracy??

    Mnie sie wydaje ze wlasciwa jest opcja druga, lecz wole zapytac Was
    fachowcow.

    Pozdrawiam
    Szolek