    From: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Sprecyzowanie pozwanego - adres osoby fizycznej
    Date: Tue, 09 Nov 2010 17:25:39 +0100

    Witam

    Jest sobie firma o nazwie
    "Firma Handlowa TM Jan Iksiński"
    z jakimś adresem.
    Przeciw firmie o takiej nazwie został napisany pozew cywilny (sprawa
    konsumencka). Sąd teraz domaga się uzupełnienia pozwu przez:
    "sprecyzowanie oznaczenia strony pozwanej przez wskazanie jako
    pozwanego Jana Iksińskiego z podaniem jego adresu zamieszkania
    (jeśli jest inny niż adres działalności gospodarczej), bądź
    wskazanie formy organizacyjnej strony pozwanej jeśli jest nią osoba
    prawna lub inna jednostka organizacyjna mająca zdolność prawną"

    Firma ta jest zarejestrowana i ma siedzibę w innym mieście niż
    sklep, w którym kupiłem towar (jako konsument).

    Pan Iksiński jest prezesem zarządu i reprezentuje firmę, jak
    twierdzi KRS. Firma jest tam zarejestrowana pod nazwą, jak podałem
    na początku. Także posługuje się w Internecie tą samą nazwą.

    Czy muszę szukać adresu prywatnego tego pana, czy wystarczy tylko
    wskazać siedzibę firmy?

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]