eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSprawa zostala rozpatrzona w trybie nakazowym!!!Chce sie odwołać › Sprawa zostala rozpatrzona w trybie nakazowym!!!Chce sie odwołać
  • Data: 2007-01-04 16:12:21
    Temat: Sprawa zostala rozpatrzona w trybie nakazowym!!!Chce sie odwołać
    Od: Kunio <k...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam. Jakis czas temu zatrzymała mnie policja. Nie przyjalem mandatu i
    policjant mial skierowac sprawe do sadu. Po kilku dniach wezwal mnie na
    komende i spisal wniosek do sadu. Pytal o dane, stan cywilny, rodzaj
    utrzymania itp. Na koncu powiedzial ze bede przekonywal sad o swojej
    niewinnosci. Podpisalem dokument i czekalem na rozprawe. Dzisiaj
    otrzymalem z sadu list ze postepowanie bylo prowadzone w trybie
    nakazowym i sad bez rozpatrzania nalozyl mi kare! Wkurzylem sie
    niesamowicie bo ten glupi policjant mowil wyraznie ze bede przekonywal
    sad, wiec liczylem na rozpawe, a tu taki kwiatek. Sprawa nie zostala
    wcale rozpatrzona i z gory sad mnie skazal. Chce sie od tej decyzji
    odwolac bo nie zaplace im ani grosza. Pytanie moje jest nastepujace. Jak
    napisac wniosek o odwolanie i czy ew ktos moglby to za mnie zrobic??
    Oczywiscie skan wyroku moge przeslac...