  • 1. Data: 2003-01-25 08:53:09
    Temat: Sprawa...
    Od: "^-NufC-^" <n...@w...pl>

    Potrzebuje pomocy w nastepujacej sprawie...
    Stare budownictwo, 4 lokatorowy budynek mieszkalny wlasnosc prywatna.
    2 rodziny (my i sasiedzi) 3 mieszkanie jakas kobietka z Wloch... prawie jej
    nie ma... 4 mieszkanie po starej emerytce zostalo wykupione... (wyrolowal
    ja) przez posrednika mieszkalnego... Wraz z dwoma czesciami tego
    mieszkania.. (bo jest przedzielone wspolnym korytarzem) ma garaz...
    Wynajmowalismy od niego ten garaz przez pol roku... Teraz dzisiaj zadzwonil
    ze sprzedaje garaz za 16 500 tys... Mamy pierwszenstwo w jego kupnie co
    oczywiscie nie gra zadnej roli bo nawet przez chwile nie myslelismy o
    kupnie. Teraz jak to wyglada prawnie ? Musi miec zgode od lokatorow?! Prosze
    o pomoc... koles juz wtajemniczony w te sprawy i bedzie chcial bez zgody nam
    wcisnac jakis kicz... Prosze o prawne rozwiazanie.. jezeli ktos wie ktory
    artykul o tym opowiada i mozliwe ze go posiada bede wdzieczny...
    Czekam na fachowe opinie... Zalezy mi na czasie!
    Z powazaniem

    --
    NEW Baza rynkowa na: