  • 1. Data: 2006-07-11 11:13:36
    Temat: Sposób na bogacenie się.
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Ten Polak wie jak się bogacić. Codziennie wpływają mu pieniążki na konto.
    http://www.michalkiewicz.pl/wplaty.php

    --
    Kaja

  • 2. Data: 2006-07-11 11:25:08
    Temat: Re: Sposób na bogacenie się.
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Kaja napisał(a):
    > Ten Polak wie jak się bogacić. Codziennie wpływają mu pieniążki na konto.
    > http://www.michalkiewicz.pl/wplaty.php

    I?
    Zrób to samo, choć myślę że na ciebie nikt nie będzie chciał wpłacać.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    http://johnson.cba.pl/

  • 3. Data: 2006-07-11 12:26:23
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Tue, 11 Jul 2006 13:13:36 +0200, Kaja napisał(a):

    > Ten Polak wie jak się bogacić. Codziennie wpływają mu pieniążki na konto.
    > http://www.michalkiewicz.pl/wplaty.php

    Te parę zł ma mu przynieść bogactwo? ;-)

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 4. Data: 2006-07-11 13:28:29
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Johnson napisał(a):

    > I?
    > Zrób to samo, choć myślę że na ciebie nikt nie będzie chciał wpłacać.

    Nie jestem dziadówą i ceduję te wplaty na ciebie.

    --
    Kaja

  • 5. Data: 2006-07-11 13:34:26
    Od: "pejurek" <j...@q...rq>

    Człowiek podpisany jako "Kaja" napisał:
    > Ten Polak wie jak się bogacić. Codziennie wpływają mu pieniążki na konto.
    > http://www.michalkiewicz.pl/wplaty.php

    no i.... ?
    coś w tym złego?

    --
    pozdrawiam

  • 6. Data: 2006-07-11 13:42:03
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Kaja napisał(a):

    > Nie jestem dziadówą i ceduję te wplaty na ciebie.

    Czy jest sens cedowania zera?

  • 7. Data: 2006-07-11 13:42:31
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    pejurek napisał(a):

    > no i.... ?
    > coś w tym złego?

    tzw "Syndrom rasowego polaka"
    :-)

    P.

    --
    Gość -"Jaki środek antykoncepcyjny jest najskuteczniejszy?"
    Expert -"Spotkałem się z opinią, że najskuteczniejszy jest środek d..y".

  • 8. Data: 2006-07-11 15:02:11
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Kaja wrote:
    > Ten Polak wie jak się bogacić. Codziennie wpływają mu pieniążki na konto.
    > http://www.michalkiewicz.pl/wplaty.php

    A co ma wspólnego z prawem reklamowanie strony jakiegoś oszołoma?

  • 9. Data: 2006-07-11 15:45:06
    Od: Qwest <b...@d...lol>

    pomysl nie jest nowy

    btw. wiecie jak "byc legalnym" przy tego typu "dzialalnosci" ?
    mam na mysli podatki - trzeba miec jakas firme ?

  • 10. Data: 2006-07-12 00:56:02
    Od: "p47" <p...@b...list.ru>

    Użytkownik "Kaja" <k...@n...ma.wp.pl> napisał w wiadomości

    Ten Polak wie jak się bogacić. Codziennie wpływają mu pieniążki na konto.
    http://www.michalkiewicz.pl/wplaty.php

    Nasza grupowa blondynko,- tez możesz tak się wzbogacić;- wystarczy tylko
    pisac równie mądre i interesujące felietony;-)

    P47 (kałach)