    From: "Czapla" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Spółdzielnia - użytkowanie wieczyste
    Date: 5 Feb 2007 14:02:38 +0100

    Witam.

    Czy ktoś mógłby mi wyjaśnić jakie zagrożenia wynikają z "użytkowania
    wieczystego"?
    Chodzi o to, że moja stara Spółdzielnia jest właścicielem gruntu a nowa (gdzie
    się chcę przeprowadzić) jest użytkownikiem. Podatek za to "użytkowanie" na
    razie jest tam niewielki, ale biorąc pod uwagę twórczość niektórych
    parlamentarzystów oraz zaszłości historyczne boję się czy nie wdepnę w jakieś g.
    Mógłby mnie ktoś oświecić w miarę łopatologicznie, bo nigdy nie miałem
    doczynienia z tym tworem? Czy może lepiej poszukać Spółdzielni z własnym
    gruntem pod budynkiem?

    Będę wdzięczny za wszelkie podpowiedzi, sprawa pilna bo mieszkania drożeją z
    dnia na dzień.

    Pozdrawiam

    Czapla