    From: "M.Kurek" <m.kurek(nospam)@interia(nospam).pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Spłata zaległych alimentów.
    Date: Wed, 28 Oct 2009 19:02:46 +0100

    Witam wszystkich. Mam nadzieję, że ktoś będzie mógł udzielić mi odpowiedzi.

    Jest osoba, która od dwóch lat nie spłacała alimentów (jest za granicą).
    Zapewne jest wszczęte jakieś postępowanie, być może komornicze. Osoba ta
    ukrywała się. W jaki sposób można rozwiązać problem. Zakładamy, że osoba ta
    wykazuje dobrą wolę i chce zapłacić to, co musi. Gdzie należy się udać,
    jakie przepisay prawa regulują taką sytuację.

    Będę bardzo wdzięczny za jakąkolwiek pomoc.