  • 11. Data: 2005-01-03 16:27:16
    Temat: Re: Śmierć teściowej i co dalej....
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Krasnal (Zabrze) napisał(a):
    > jutro przejdę się do sądu i pobiorę druki i oczywiście informacje.

    druków nie ma
    poszukaj w internecie "wniosek o stwierdzenie nabycia spadku", napisz
    taki i złóż w sądzie

    KG

  • 12. Data: 2005-01-04 10:17:12
    Od: bo <a...@a...edu.pl>

    Krasnal (Zabrze) wrote:

> [...]
    >
    > o.k.
    >
    > jutro przejdę się do sądu i pobiorę druki i oczywiście informacje.
    > zobaczymy co będzie
    > chcemy wszystko załatwić i mieć już z głowy,.
    >
    > To tak przy okazji. My mamy mieszkanie komunalne a teściowa miała
    > spółdzelcze-własnościowe.
    > W umowie z miastem jest jakiś taki zapis, że nie mamy innego mieszkania i
    > to jest warunkiem mieszkania w mieszkaniu komunalnym
    >
    > Jak teraz będzie wyglądała ta sprawa - nie przejmować się, czy starać się
    > coś zakombinować - przepisać mieszkanie na brata, kumpla, rodziców ?

    Ale uparty jestes...

    Wpisz w Googlu:

    stwierdzenie nabycia spadku wniosek

    i bedzesz mial...

    Jesli nie wiesz jak to sie robi, to nie wszydz sie...
    pomozemy.

    Boguslaw

  • 13. Data: 2005-01-04 19:59:31
    Od: "JaBa" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "bo" <a...@a...edu.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > stwierdzenie nabycia spadku wniosek
    >
    > i bedzesz mial...
    >
    > Jesli nie wiesz jak to sie robi, to nie wszydz sie...

    Dzięki za oferowaną pomoc co do wykorzystania jak to ktoś określił "Pana
    Googl'a" :)
    Jeśli sobie nie poradzę to na 100% zapytam o to, jak to się robi ....nie
    jestem wstydliwy

    Problem, który mnie jeszcze męczy to nie JAK załatwić przejęcie spadku
    (tutaj wpis w wyszukiwarce rozwiązał właściwie temat) , tylko CO POTEM - że
    pozwolę sobie zacytować samego siebie:

    My mamy mieszkanie komunalne a teściowa miała spółdzielcze-własnościowe ( w
    toku są prace nad założeniem księgi wieczystej budynku).

    Pozdrawiam

    Krasnal, GG#1103

  • 14. Data: 2005-01-05 21:56:46
    Od: "Plissken" <p...@w...pl>

    > Se kupię :)

    Nom, a pozniej wypelnij te standardowe drugi do sondu ;)

    pozdrawiam,

    Plissken