  • 1. Data: 2005-04-25 19:44:20
    Temat: Czy mam prwo do darmowej zmiany dowodu i prawka ?
    Od: "gilberto" <g...@p...onet.pl>

    Mam "nowy" dowód osobisty, na którym jest pamietny błądz "Parent's given
    names".Na dodatek mam w dowodzie wpisen w polu adresu zameldowania: Ulica 1 41.
    Wszedzie mam z tym problem, bo czasem wychodzi, ze mieszkam w domu nr 141, a nie
    w bloku nr 1, mieszkaniu nr 1. Inni domownicy maja juz adres typu ulica 1m41.

    Czy moge wnioskowac o wymiane bezplatnie ze wzgledu na blad ze strony Panstwa
    Polskiego ?

    Mam tez prawko, w ktorym mam juz nie aktualny kod pocztowy. Podobno jak zmienia
    sie kod pocztowy, to urzedy wymieniaja prawko bezplatnie? Czy to nadal obowiazuje ?

    Czy przy zmianie dowodu osobistego i prawa jazdy zmienia sie nr i seria tyych
    dokumentow ??

  • 2. Data: 2005-04-25 20:53:59
    Temat: Re: Czy mam prwo do darmowej zmiany dowodu i prawka ?
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    gilberto wrote:

    > Czy moge wnioskowac o wymiane bezplatnie ze wzgledu na blad ze strony Panstwa
    > Polskiego ?
    tak, wymieniali za darmo, ze względu na parent's

    > Mam tez prawko, w ktorym mam juz nie aktualny kod pocztowy. Podobno jak zmienia
    > sie kod pocztowy, to urzedy wymieniaja prawko bezplatnie? Czy to nadal obowiazuje ?
    tego nie wiem, zapytaj tam gdzie trzeba,
    na prawku, to akurat mało komu potrzebne, więc jak trzeba płacić to ja
    bym akurat nie wymieniał.

    > Czy przy zmianie dowodu osobistego i prawa jazdy zmienia sie nr i seria tyych
    > dokumentow ??

    tak

  • 3. Data: 2005-04-25 22:01:52
    Od: "gilberto" <g...@p...onet.pl>

    > tego nie wiem, zapytaj tam gdzie trzeba,
    > na prawku, to akurat mało komu potrzebne, więc jak trzeba płacić to ja
    > bym akurat nie wymieniał.

    akurat na to mi zwrocono uwage, jak chcialem wziasc kredyt w banku...odrzucili
    wniosek, bo nie zgadzaja sie dane z dowodu osobistego z drugim dokumentem
    tozsamosci (prawko) - kod pocztowy i ten klopot felerny z nr domu i mieszkania.

    a czy zmienia sie tez data waznosci dokumnetu, czy pozostaje ta sama co w oryginale?

  • 4. Data: 2005-04-25 22:16:45
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    gilberto wrote:

> [...]
    > tozsamosci (prawko) - kod pocztowy i ten klopot felerny z nr domu i mieszkania.

    bardziej im się chyba nr domu nie podoał niż kod pocztowy

    > a czy zmienia sie tez data waznosci dokumnetu, czy pozostaje ta sama co w
    oryginale?

    Data dowodu biegnie od nowa, czyli 10 lat, czy na ile tam teraz dają.
    Prawko jak miałeś ważne do kiedys tam , to dalej będzie ważne do tej
    samj daty.