  • 1. Data: 2003-06-27 08:22:48
    Temat: Sluzba cywilna/ nieuczciwa rekrutacja
    Od: "Magda B." <m...@o...pl>

    Staralam sie o posade w sluzbie cywilnej. Odpowiedzialam na ogloszenie w
    Biuletynie SC, zostalam zaproszona na test pisemny, ktory przeszlam
    pomyslnie, nastepnie zostalam zaproszona na rozmowe. Po rozmowie zaproszono
    mnie na spotkanie z prezesem instytucji, w ktorej ubiegalam sie o prace.
    Poinformowano mnie, ze znalazlam sie w scislym finale, oprocz mnie jest
    jeszcze jedna kandydatka i trudno jest podjac jednoznaczna decyzje
    ostateczna co do wyboru zwyciezcy poniewaz nasze kwalifikacje i wyniki
    testow oraz rozmow sa na rownym poziomie. Rozmowa z prezesem miala sluzyc
    wylonieniu zwyciezcy. Dwa dni pozniej telefonicznie poinformowano mnie, ze
    droga _losowania_ dokonano wyboru i niestety szczescie sie do mnie nie
    usmiechnelo. Czuje sie takim sposobem rozstrzygniecia postepowania
    rekrutacyjnego pokrzywdzona i uwazam, ze podjecie ostatecznej decyzji w taki
    sposob nie bylo uczciwe. W zwiazku z tym mam pytanie: Czy moge zaskarzyc
    podjeta decyzje, a jesli tak, to gdzie?
    Z gory dziekuje za odpowiedzi,
    Magda

  • 2. Data: 2003-06-27 11:25:16
    Temat: Re: Sluzba cywilna/ nieuczciwa rekrutacja
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Podejrzewam, że na pewno do przełożonego tej osoby, która w ten sposób
    dokonała rekrutacji.

  • 3. Data: 2003-06-29 13:47:34
    Od: "Magda B." <m...@o...pl>

    > Podejrzewam, że na pewno do przełożonego tej osoby, która w ten sposób
    > dokonała rekrutacji.

    No tak, tylko, ze prezes instytucji (czyli centralny organ adm. publ.)
    wiedzial jaki to sposob, wiec musialabym skladac skarge na prezesa u niego
    samego.
    Magda

  • 4. Data: 2003-06-29 18:06:43
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    No to Urząd Rady Ministrów Ci chyba zostaje. Zresztą, ja bym złożył
    zażalenie do prezesa udając głupa, że tę głupotę pewnie palnął jakiś jego
    podwładny. Chyba, że na piśmie z informacją jest jego podpis osobiście.