    From: "kriss" <k...@k...mm.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Sklep internetowy-kto jest właścicielem?
    Date: Tue, 7 Mar 2006 14:22:58 +0100

    Witam. Jestem z branży informatycznej i mam pytanie związany z prawem,
    mianowicie :

    firma X zamawia u providera sklep internetowy. Provider pisze ten sklep
    przez ok 2 miesiące, kasuje za to 5 tyś zł ( w 2003 r.), oczywiście wystawia
    odpowiednią fakturę, na fakturze jest pozycja "Umowa - wykonania sklepu
    internetowego", niestety w tej chwili nie znam tej umowy (nie pracujęw
    firmie X :) - ale szukają jej :) ). W 2006 firma X chce przenieść sklep do
    innego providera ale ten pierszwszy provider uprzedza iż sklep był napisany
    przez niego i nie będzie w nim można robić jakichkolwiek zmian (które ,
    niestety są nizbędne) . I teraz pytanie. czy faktycznie tak jest?. Wydaje mi
    się że skoro kupiłem coś (napewno nie było mowy o żadnej licencji) to mogę z
    tym robić co chcę, niestety nie jestem w tym biegły, więc będę wdzięczny za
    wszelkie sugestie w tej sprawie.

    Z góry dziękuje za odpowiedź
    Kriss