  • 1. Data: 2002-08-08 11:57:38
    Temat: Re: Skarga na zawiadomienie o wszczeciu egzekucji.
    Od: Marcin <stern@im_Himmel.de>

    A.D. Thu, 08 Aug 2002 o 14:00 GMT Krzysztof uznal za stosowne
    oznajmić wszem i wobec:

    > Witam,
    > Czy orientujecie sie w jakiej formie sie ja sklada oraz jaka
    > argumentacje stosuje?

    przepraszam za moją ograniczoną zdolnośc pojmowania,
    ale co Ty właściwie chcesz skarżyć???

    zawiadomienie???

    --
    OE, IE RULEZ!!!
    Niech żyje i trwa

  • 2. Data: 2002-08-08 12:00:37
    Od: Krzysztof <k...@S...net>

    Witam,

  • 3. Data: 2002-08-08 13:36:31
    Od: "Krzysztof Ways" <w...@N...poczta.gazeta.pl>

    Marcin <stern@im_Himmel.de> napisał(a):

> [...]
    > ale co Ty właściwie chcesz skarżyć???
    >
    > zawiadomienie???
    >

    > skarżyć można każdą czynność komornika w trybiew art. 767 kodeksu
    postępowania cywilnego. skargę na czynności komornika składa się do Sądu
    Rejonowego przy którym komornik ma rewir (informację o rewirze znajdziesz w
    lewym górnym rogu zawiadomienia. Argumentacja może być różna, jeśli
    otrzymałeś samozawiadomienie bez dołączonego tytułu wykonawczego (np. wyroku)
    to już masz dpbrą podstawę do zaskarżenia. poza tym poolecam lekturę
    przepisów kodeksu postępowania cywilnego od art. 889 do art.894. Być może
    przysługuje ci także jedno z roszczeń przeciwegzekucyjnych z art. 840, 841 i
    842