    From: CC <o...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Skandaliczny wyrok w sprawie O w s i a k a.
    Date: Wed, 01 Mar 2006 11:03:01 +0100

    Kulisy kariery Jerzego O. staja sie jasniejsze gdy pozna sie kariere
    jego tatusia.
    Ostatni wyrok sadu ktory nakazuje przeprosic Rydzykowi Jerzego O. jest
    zenujacy.

    Generalnie polskie sady sa zenujace - przypadki sedziny z Suwalk to
    tylko czubek gory lodowej.

    Nie jest przypadkiem ze sedziowie nie podlegali lustracji ani nie sa
    badane ich zwiazki z bezpieka.

    Ale to co im sie wydaje ich mocna strona jednoczesnie jest ich
    najslabszym punktem - kazdy skazany ktory czuje sie niesprawiedliwie
    osadzony ma moralne prawo do zaskarzenia wyroku z powodu braku
    gwarancji co do niezaleznosci sedziego - kazdy z nich moze dzialac na
    zlecenie sluzb specjalnych - dawnych lub obecnych.

    Jest oczywiste ze sluzby te nawiazuja kontakty z ludzmi ktorzy maja
    realne wplywy lub duza wiedze - a sedziowie i ksiaza to wlasnie te
    grupy ktore zawsze byly na celowniku bezpieki.

    W tym kontekscie takie wyroki jak ten w sprawie Jerzego O. staja sie
    zrozumiale.

    O wyroku pisze rowniez Nasz Dziennik:

    http://www.naszdziennik.pl/index.php?typ=po&dat=2006
    0301&id=po01.txt

    fragment:

    Paweł Walewacz, przewodniczący Gorzowskiej Grupy Obywatelskiej:
    Byłem świadkiem takich scen, jakie pokazano w filmie wyemitowanym na
    antenie Telewizji Trwam. W tym materiale pokazano tylko część naprawdę
    drastycznych rzeczy, które miały miejsce na "Przystanku Woodstock".
    Jak już wspominałem, byłem na tej organizowanej przez pana Owsiaka
    imprezie i widziałem, co się tam działo. Narkotyki można było kupić
    bez większych problemów, dosłownie wszędzie widoczne były reklamy
    marihuany. Widziałem również pijanych ludzi, bardzo młodych ludzi -
    nie jednego, ale wielu. Wystarczyło wejść między kawiarniane "ogródki
    piwne", by widzieć upojonych alkoholem uczestników "Przystanku
    Woodstock".

    ### Obywatele musza zalozyc wladzy kaganiec
    i trzymac ja na smyczy ###

    CC

    "Obywatelskie nieposluszenstwo".

    http://obnie.w.interia.pl