  • 1. Data: 2009-05-16 10:04:48
    Temat: Skad sad zna moj adres?!
    Od: Wwieslaw <u...@o...pl>

    Czolem,

    Jakis czas temu stanalem do aktu notarialnego. Notariusz pobral moje
    dane z DO i... popelnil blad w akcie. kSad odrzucil wniosek o wpis do
    ksiegi i przyslal zawiadomienie na adres z DO. DO tej pory gra.

    Uzywajac tego samego DO zjawilem sie u notariusza, popelnilismy
    oswiadczenie do aktu, zeby skorygowac blad. Zawiadomienie o wpisie do
    ksiegi przyszlo na adres zamieszkania, rozny od adresu zamieszczonego w DO!

    Jedynym miejscem, gdzie zglaszalem nowy adres (ach ten obowiazek
    meldunkowy), jest US wlasciwy dla miejsca zamieszkania... Czy US jest
    jakims zrodlem danych adresowych dla korespondencji z sadu?

    Wieslaw

  • 2. Data: 2009-05-16 10:10:42
    Temat: Re: Skad sad zna moj adres?!
    Od: zizi <z...@o...pl>

    > Jedynym miejscem, gdzie zglaszalem nowy adres (ach ten obowiazek
    > meldunkowy), jest US wlasciwy dla miejsca zamieszkania... Czy US jest
    > jakims zrodlem danych adresowych dla korespondencji z sadu?

    twoje dane są w bazie pesel, zawsze jak mnieniasz zameldowanie, meldujesz
    sie czasowo aktualizuja baze pesel. dostep do niej ma calkiem sporo osob,
    tak, że raczej sie nie ukryjesz :)

  • 3. Data: 2009-05-16 10:57:41
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail z...@o...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > twoje dane są w bazie pesel, zawsze jak mnieniasz zameldowanie,
    > meldujesz sie czasowo aktualizuja baze pesel. dostep do niej ma
    > calkiem sporo osob, tak, że raczej sie nie ukryjesz :)

    z tgo napisał Wwieslaw, wywnioskowałem, ze u niego adres zameldowania jest
    rózny od adresu zamieszkania. W bazie pesel widnieje pod adresem
    zameldowania, w US podał adres zamieszkania (i byc moze równiez
    zameldowania) bo jak wiadomo, do US przynalezy sie po adresie zamieszkania
    a nie zameldowania.

    Jest Leżajsk, jest dobrze.
    Był Leżajsk, jest mi niedobrze.

  • 4. Data: 2009-05-16 12:34:34
    Od: Wwieslaw <u...@o...pl>

    Budzik wrote:
> [...]
    > adresem zameldowania, w US podał adres zamieszkania (i byc moze
    > równiez zameldowania) bo jak wiadomo, do US przynalezy sie po adresie

    Wniosek jak najbardziej sluszny.

    Wieslaw