  • 31. Data: 2020-11-20 17:39:53
    Temat: Re: Czy Trzaskowski złamał prawo "nie wyrażając zgody" na Marsz Niepodległości?" [Was: Siły policyjne w Warszawie]
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    W dniu 20-11-2020 o 16:36, Shrek pisze:

> [...]
    > wątpliwych podstaw prawnych (wątpliwych to delikatnie powiedziane). Z
    > drugiej sąd uznał jego decyzję.
    >
    > Do tego prowadzi lecenie sobie w chuja z praworządnością prawem i
    > sądownictwem, że w sumie każdy może powiedzieć, że tego nie łyka i
    > będzie miał rację. Coście skurwysyny jak spiewał pewien muzyk ostatnio
    > znów popularny - i co gorsza jego stare utwory również zyskują na
    > aktualności.
    >
    > A trzaskowski... no cóż - moim zdaniem zrobił politycznie głupio. A z
    > punktu widzenia prawa... jak już pisałem - chuj wie - taką mamy obecnie

    Na wiosnę inne grupy jak protestowały ratusz też nie wydawał pozwoleń.
    Więc inni przestali pytać.

  • 32. Data: 2020-11-20 17:45:35
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 20.11.2020 o 17:21, J.F. pisze:

    > A z trzeciej - przewiduje sie kare za takie "zlamanie prawa", czy
    > wlasnie sie przewiduje tylko odwolanie od decyzji do sadu ?

    Pewnie nieśmiertelne przekroczenie uprawnień;)

    > Czemu ? Nigdy nie chcial tych narodowcow, a teraz mial podstawe.

    Ale on nie jest od chcenia czy niechcenia. Jeśli nie ma podstaw do
    zakazania to trudno. Tutaj podstawa była delikatnie mówiąc wątpliwa.

    A politycznie - facet aspiruje do bycia przyszłym liderem opozycji,
    gdzie hasło konstytuacja ma jakieś tam jeszcze znaczenie. A powołuje się
    na ograniczenie konstytucyjnego prawa do zgromadzeń ustawą. Jeszcze mu
    to moim zdaniem przypomną.

    > A reszta to juz nie jego wina :-)

    Tak czy inaczej marsz się odbędzie i tak czy inaczej "nie jego wina" czy
    to na podstawie konstytucji czy ustawy.

    > Glupio by tylko bylo potem zakazywac protestu kobiet, ale
    > -one i tak nie pytaja,
    > -mogl sad odrzucic,
    > -zawsze moze zmienic zdanie i powolac sie na analizy prawne legalnosci
    > rozporzadzen Mateusza ktore od tego czasu zrobil  :-)

    No właśnie - zaczyna się taplać w pisowskim bagienku. I błotko się
    przyklei. A mógł pozwolić - nie chcem ale muszem - konstutucja
    najważniejsza i niech się policja dalej martwi.

    --
    Shrek

  • 33. Data: 2020-11-20 17:49:08
    Temat: Re: Czy Trzaskowski złamał prawo "nie wyrażając zgody" na Marsz Niepodległości?"
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Jacek Maciejewski <j...@g...pl> pisze:

    > Nie, ponieważ to było zgromadzenie innego rodzaju. Poczytaj sobie o
    > zgromadzeniach to nie będziesz zadawał naiwnych pytań:
    > https://www.hfhr.pl/wp-content/uploads/2017/08/Prawo
    -o-zgromadzeniach-przewodnik-08-2017.pdf

    A wyjaśnienie jakiegoż to innego rodzaju i dlaczego ten inny rodzaj ma
    niby być gorszy (może być "bez ustawowo" zakazany) ciebie aż tak
    przerasta że ja mam *za darmo* argumentować w twoją stronę?
    Toż to nie po kapitalistycznemu komuchu jeden! :-)

    Gdzieś już do prawa spisano bezpośrednio Marsz Niepodległości "Nazioli" i
    "Jedynie Słuszny" Strajk Kobiet? Prawnik nie jest bezstronny,
    jak nie jest sędzią to nawet nie *musi* udawać bezstronności,
    jednak potrafić dość przekonującego udawać bezstronność
    (pomimo stronniczości) to oznaka prawdziwego profesjonalizmu IMHO.
    IMHO Przygniatająca większość "profesorów prawników" używanych przez
    strony polityczne spierdala to udawanie pokazowo i z przytupem.

    --
    A. Filip

  • 34. Data: 2020-11-20 19:28:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    a.pl...

    >Pewnie nieśmiertelne przekroczenie uprawnień;)

    Ale to jest karalne, a zeby ukarac urzednika za bledna decyzje ... no,
    jesli sad zmienil, to chyba urzednika sie nie karze.

    >Ale on nie jest od chcenia czy niechcenia. Jeśli nie ma podstaw do

    Nie jest, ale nie chce i musi co roku wydawac zezwolenie sprzeczne ze
    swoim sumieniem :-)

    A tak swoja droga - nie mozna nie wydac zezwolenia z powodu
    nadmiernych utrudnien w ruchu ?

    I moze jeszcze zapronowac trase dookola Sejmu, ktory w swieto nie
    pracuje, to mu nie przeszkadza :-)

    >zakazania to trudno. Tutaj podstawa była delikatnie mówiąc wątpliwa.

    Ale jakas byla. Czarno na bialym, w dzienniku ustaw i z podpisem
    premiera (?) :-)

> [...]
    >gdzie hasło konstytuacja ma jakieś tam jeszcze znaczenie. A powołuje
    >się na ograniczenie konstytucyjnego prawa do zgromadzeń ustawą.

    To powie, ze to wina Mateusza :-)

> [...]

    >przyklei. A mógł pozwolić - nie chcem ale muszem - konstutucja
    >najważniejsza i niech się policja dalej martwi.

    To by TVPiS mowila, ze to z jego winy, bo pozwolil.
    A tak moga tylko zwalac na lewackie prowokacje :)

    J.

  • 35. Data: 2020-11-20 19:48:47
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 20.11.2020 o 19:28, J.F. pisze:

    > Ale to jest karalne, a zeby ukarac urzednika za bledna decyzje ... no,
    > jesli sad zmienil, to chyba urzednika sie nie karze.

    Bo nie o to wnosił pytający. Ale jakby się uprzeć i ktoś taki pozew złożył:

    "Przekroczenie uprawnień i niedopełnienie obowiązków przez urzędnika -
    art. 231 kk. § 1. Funkcjonariusz publiczny, który, przekraczając swoje
    uprawnienia lub nie dopełniając obowiązków, działa na szkodę interesu
    publicznego lub prywatnego, podlega karze pozbawienia wolności do lat 3."

    W obowiązakach ma raczej podejmować decyzje zgodne z prawem a nie się
    mylić:P

    > Nie jest, ale nie chce i musi co roku wydawac zezwolenie sprzeczne ze
    > swoim sumieniem :-)

    Trudno...

    > Ale jakas byla. Czarno na bialym, w dzienniku ustaw i z podpisem
    > premiera (?) :-)

    Jakaś była. Ale wątpliwa. Z drugiej strony sąd klepnął. Słabo to
    wszystko wygląda...

    > To powie, ze to wina Mateusza :-)

    Problem w tym, że on celuje w lepiej wykształcony i bardziej myślący
    elektorat. Tam niejiniecznie wystarczy "wina tuska". Zresztą nie w tym
    problem. On zakazał MN, ktoś w białymstoku zakaże czegoś co naczelnik
    nie lubi. I wtedy powiedzą - przecież wasz czaskowski też zakazał -
    morda w kubeł...

    > To by TVPiS mowila, ze to z jego winy, bo pozwolil.
    > A tak moga tylko zwalac na lewackie prowokacje :)

    TVPIS i tak będzie piedolił od rzeczy bo za to mu płacą. A i głupio by
    wyszło jakby się okazało, że przyjacielem elementów patriotycznych jest
    czaskowski a wrogiem pis:P

    --
    Shrek

  • 36. Data: 2020-11-20 22:20:11
    Od: Kviat

    Masz jakieś wątpliwości prawne, że marsze faszystów powinny być zakazane?

    pozdrawiam
    Piotr

  • 37. Data: 2020-11-20 22:28:48
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Kviat pisze:

    > Masz jakieś wątpliwości prawne, że marsze faszystów powinny być zakazane?

    <ad-absurdum> Nie mam wątpliwości że protesty komunistek powinny zostać
    zakazane _skutecznie_ </ad-absurdum>

    --
    A. Filip

  • 38. Data: 2020-11-20 22:30:44
    Od: Kviat

    W dniu 20.11.2020 o 17:49, A. Filip pisze:

> [...]
    > IMHO Przygniatająca większość "profesorów prawników" używanych przez
    > strony polityczne spierdala to udawanie pokazowo i z przytupem.

    Jezusienazareński, czy ty potrafisz chociaż jedno zdanie sklecić w
    języku polskim?
    Jesteś jakimś agentem Niemieckim sponsorowanym przez Sorosa, że nie
    potrafisz wysłowić się w języku polskim?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 39. Data: 2020-11-21 10:57:56
    Temat: Re: Siły policyjne w Warszawie
    Od: Mordoklejek Zygzakowaty <m...@g...com>

    Smok Eustachy napisał(a):
    > W dniu 20.11.2020 o 07:43, Shrek pisze:
    > /..../

    > A co Ty tam wiesz. Masz tu montaż słowno-muzyczny:
    >
    > https://youtu.be/W8nAWlnLUXI
    >
    > Patologia teleskopowa była

    Ciężka dola policaja. Tak czy siak pałowanie źle wygląda, zalecam gazem po ślipiach
    jak kto agresywny i tyle.

  • 40. Data: 2020-11-21 11:06:36
    Od: Mordoklejek Zygzakowaty <m...@g...com>

    J.F. napisał(a):

> [...]
    > -zawsze moze zmienic zdanie i powolac sie na analizy prawne legalnosci
    > rozporzadzen Mateusza ktore od tego czasu zrobil :-)

    Protesty są zgodne z prawem jak walą w pis, natomiast wszelkie inne są niezgodne z
    prawem.