    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Artur <a...@j...net>
    Subject: Sex strony - oszustwa
    Sender: Artur <a...@j...net>
    Date: Fri, 28 Feb 2003 08:53:52 +0100

    > From: d...@p...onet.pl@dial232.poznan.tktelekom.pl
    > [mailto:d...@p...onet.pl@dial232.poznan.tktelek
    om.pl] On
    > Behalf Of Elita.pl
    > Posted At: Friday, February 28, 2003 1:42 AM
    > Posted To: prawo
    > Conversation: Sex strony - oszustwa
    > Subject: Re: Sex strony - oszustwa
    >

    > Zajmuję się.

    Dziwne. Ja slyszalem cos wrecz innego.
    Czy to prawda, ze nie wywiazales się z terminow realizacji niejakich
    "Swojakow"? Czy to prawda, ze niektóre osoby wspolpracujace przy tym
    "dziele" do dzisiaj nie otrzymaly wynagrodzenia za swoja prace?
    To stawia w bardzo nieciekawym swietle osobe, która tak gardlujac nie
    powinna mieć takiej przeszlosci.
    A.

    PS. Czy zamierzasz pozwac Polkomtel S.A. o bezprawne uzywanie nazwy
    "Swojaki"? :-)