  • 1. Data: 2003-11-24 18:20:17
    Temat: Sex strona
    Od: "Rafal" <p...@g...pl>

    Witam
    Chcialbym zalozyc firme ktora oferowala by uslugi internetowe. Uslugi te
    mialyby polegac na wykupieniu przez uzytkownika kodu dotepu do strony na
    ktorej znajdowaly by sie tresci erotyczne np. kamera z Pania w "akcji".
    Jesli strona informowala by o tym iz zawiera w/w tresci, a pracujace Panie
    bylyby zatrudniale a nie przymuszane do wystepow to czy taki rodaj
    dzialalnosci jest w zgodzie z prawem ? Mozna wykonywac i reklamowac taka
    dzialalnosc ??
    Pozdrawiam i dziekuje za odpowiedzi.

  • 2. Data: 2003-11-25 12:17:30
    Temat: Re: Sex strona
    Od: Wojtek Szweicer <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2003-11-24 19:20 Rafal napisał(a):

> [...]
    >bylyby zatrudniale a nie przymuszane do wystepow to czy taki rodaj
    >dzialalnosci jest w zgodzie z prawem ? Mozna wykonywac i reklamowac taka

    Co do reklamy to nie wiem. Ogólnie można, o ile ta pani nie ma mniej niż
    15 lat. Natomiast pytanie, czy sąd nie potraktuje tego jako prostytucję
    (art. 204kk). Niemniej, wniosek o ściganie składa pokrzywdzony.
    - Szwejk

    --
    www.republika.pl/portfoljo (o mnie)
    www.wielkawojna.prv.pl (1914-18)

    Ceterum censeo Carthaginem esse delendam! (Cato)