  • 1. Data: 2004-02-13 03:56:01
    Temat: Serwisowanie telefonow Noki
    Od: "[RED-689]" <r...@g...pl>

    Witam

    Rok temu kupilem telefon Nokia 7210. Po jakims czasie zauwazylem "klasyczna"
    przypadlosc telefonow tej marki czyli komunikat "niewlasciwa karta sim".
    Minal rok telefon byl juz czterokrotnie w naprawie z podawana ta sama
    przyczyna usterki. Ze wzgledu na ruchome uszkodzenie i typ usterki nie
    sposob stwierdzic w "minute" po zwrocie telefonu ze naprawa nie odnniosla
    skutku (bo niby czemu miala by odniesc... 2x zmiana ver. oprogramowania raz
    "niedopasowanie mechaniczne" dla nie wtajemniczonych - rozepchanie telefonu
    dodatkowymi gumkami miedzy obudowa a bateria). Z przeogromna radoscia na
    poczatku stycznia zauwazylem klasyczna przypadlosc telefonu, to ze zostalo
    mi jeszcze kilkanascie dni gwarancji i to ze po czwartej naprawie telefon
    zostanie wymieniony na nowy. Po jak zwykle miesiecznym oczekiwaniu na
    przesylke z nowego serwisu Noki (zmienil sie na etapie roku..) moje myslenie
    o nowym nie wadliwym aparacie dobieglo konca. Pomimo 4wpisow napraw w karte
    gwarancyjna serwis stwierdza ze usterka podczas ostatniej naprawy nie
    wystapila (dziwne ze zglaszam to od poczatku a sposoby napraw pozostawiaja
    wiele do zyczenia..) a tylko dwie naprawy byly nie istotne.

    Czy moge jeszcze cos z tym zrobic oprocz przeogromnej checi cisniecia
    telefonem o sciane?

    Pozdrawiam

    PS. Jako ciekawostke i zart dnia podaje link
    http://free.of.pl/r/rainforest/photo/shit.jpg

  • 2. Data: 2004-02-13 04:13:25
    Temat: Re: Serwisowanie telefonow Noki
    Od: "[RED-689]" <r...@g...pl>

    Aha i jeszcze jedno :) Sugestie w stylu zmien karte nie sa potrzebne
    (sprawdzane na kartach wszysykich polskich operatorow).

  • 3. Data: 2004-02-13 06:55:01
    Od: "Bob" <b...@n...pl>

    > Aha i jeszcze jedno :) Sugestie w stylu zmien karte nie sa potrzebne
    > (sprawdzane na kartach wszysykich polskich operatorow).

    po prostu trafiles na bubla

    sprzedaj i kup inny egzemplarz, a pozbedziesz sie klopotu

  • 4. Data: 2004-02-13 10:10:48
    Od: "[RED-689]" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Bob" <b...@n...pl> napisał w wiadomości
    > sprzedaj i kup inny egzemplarz, a pozbedziesz sie klopotu

    Tak sadzisz? :)
    Mialem 7110 ...wiadomo jak to "banan" wieszal sie jak kazdy
    Mialem 6259 ...o ironio telefon ktory byl do "ciezkich zadan" tak wlasnie
    zginal :)
    Moze jedynie poprzednie 3210, 5110 itp ktore mialem byly bardziej stabilne.
    Ale Noki to juz chyba podziekuje chociaz myslalem o 7600. Jezeli mam kupic
    tel. za 2-3k i uzerac sie z nim przez kolejny rok wole zdecydowanie palmfona
    albo cos w tym stylu.

    Ale nie o taka rade mi chodzilo chociaz jezeli chcesz chetnie Ci sprzedam :)

    Pozdrawiam i czekam na jakis inny pomysl

  • 5. Data: 2004-02-13 19:01:16
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "[RED-689]" <r...@g...pl> napisał w wiadomości

    Zamiast telefon reklamować z tytułu gwarancji, złóż reklamację z tytułu
    niezgodności towaru z umową. W takim wypadku mogą naprawiać tylko raz i
    mają obowiązek wymienić lub zwrócić pieniądze.

  • 6. Data: 2004-02-14 01:04:13
    Od: kam <X#k...@p...onet.pl.#X>

    Robert Tomasik wrote:
    > Zamiast telefon reklamować z tytułu gwarancji, złóż reklamację z tytułu
    > niezgodności towaru z umową. W takim wypadku mogą naprawiać tylko raz i
    > mają obowiązek wymienić lub zwrócić pieniądze.

    A może źródło tych rewelacji?

    KG

  • 7. Data: 2004-02-14 14:29:41
    Od: "[RED-689]" <r...@g...pl>

    Użytkownik "kam" <X#k...@p...onet.pl.#X> napisał w wiadomości
    > A może źródło tych rewelacji?
    > KG

    Tez nie bardzo rozumiem. Zwlaszcza ze gwarancja juz mi sie skonczyla.
    "Reklamacja z tytułu niezgodności towaru z umową"? Na czym ma to polegac?
    Mozesz rozwinac mysl?

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2004-02-14 18:03:25
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "[RED-689]" <r...@g...pl> napisał w wiadomości

    Chodziło mi o radę na przyszłość. Teraz tego się już nie da zrealizować z
    uwagi na upływ czasu. Ale jakbyś od początku złożył reklamację z tytułu
    niezgodności towaru z umową a nie z tytuły gwarancji, to ewentualnie tylko
    raz sprzedawca mógł by naprawić, a później jedynie za Twoją zgodą. Wszak
    telefon który nie działa nie jest zgodny z umową, bo kupowałeś go nie jako
    atrapę, tylko jako działający telefon.

  • 9. Data: 2004-02-15 01:17:20
    Od: kam <X#k...@p...onet.pl.#X>

    [RED-689] wrote:
    > Tez nie bardzo rozumiem. Zwlaszcza ze gwarancja juz mi sie skonczyla.
    > "Reklamacja z tytułu niezgodności towaru z umową"? Na czym ma to polegac?

    Oprócz gwarancji, która jest dobrowolna i której treść i czas kształtuje
    dowolnie gwarant, za jakość towaru (czyli zgodność z umową) odpowiada
    też (a może przede wszystkim) sprzedawca. Teoretycznie przez 2 lata -
    ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej
    poczytaj też na www.federacja-konsumentow.org.pl itp.

    KG

  • 10. Data: 2004-02-15 18:17:51
    Od: kam <X#k...@p...onet.pl.#X>

    Robert Tomasik wrote:
> [...]
    > niezgodności towaru z umową a nie z tytuły gwarancji, to ewentualnie tylko
    > raz sprzedawca mógł by naprawić, a później jedynie za Twoją zgodą.

    Robert - jeszcze raz - na jakiej podstawie twierdzisz, że tylko
    jednokrotna naprawa? Bo to dość ciekawa interpretacja ustawy. :)

    KG