    From: "Anka Jaroszynska" <s...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Serwis ociaga sie z naprawa...
    Date: 11 May 2005 17:28:15 +0200

    Witam grupowiczow.
    Mam taki problem - trzy tygodnie temu oddalam komputer do naprawy. Obiecali, ze
    potrwa to tydzien, gora 10 dni. Tymczasem jutro mija wlasnie wspomniane 3
    tygodnie. Codziennie, gdy do nich dzwonie mowia mi, zebym zadzwonila nastepnego
    dnia.
    Jestem z natury cierpliwa ale to juz chyba przesada.. 10 czerwca konczy mi sie
    rok akademicki i do tego czasu musze oddac kilka rzeczy, ktorych bez komputera w
    domu nei zrobie. A nie jest to kwestia 1-2 dni.
    Co moge zrobic w tej sytuacji? Czlowiek z firmy komputerowej, w ktorej kupilam
    ten komputer twierdzi, ze to nie od niego zalezy - to serwsi plyt glownych,
    ktora podobna sie popsula tok to wszystko ociaga. Ale mnie to naprawde srednio
    interesuje tak jak i nie bedzi einteresowalo moich cwiczeniowcow czy
    wykladowcy, ktorzy do 10 czerwca powinni dostac moje projekty:(
    Dodam, ze na karcie gwarancyjnej jest napisane, ze termin naprawy to do 21 dni.
    Jesli naprawde nie moga tego przyspieszyc, to moze przysluguje mi jakis sprzet
    zastepczy? Moze mozna ich zmusic do tego, zeby na jakis czas - zastepczo - do
    mojego komputera wlozyli chociaz jakas plyte tak, aby to dzialalo dopoki nie
    przysle starej naprawionej albo nowej?
    Pozdrawiam
    Anka