    From: "tomek tarasiuk" <l...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Serdeczne dzięki i ciąg dalszy.
    Date: Wed, 18 Feb 2004 22:52:32 +0000 (UTC)

    Tak też pomyślałem że niezwłocznie to oznacza to samo co bez zbędnej zwłoki.
    Ale jak postąpić w takiej sytuacji. Znajomy pożyczył koledze samochód.
    Tamten nie dość że nie zabrał dokumentów to na dodatek dał sie złapać na
    radar. Konsekwencje normalne jak w przy takim zdarzeniu. Mandat i
    zatrzymanie samochodu za brak OC. Znajomy poszedł z polisą i wydali mu
    samochód. Za jakiś czas sprzedał samochód. Niedawno przyszło do niego pismo
    że ma przedstawić w jakimś urzedzie polisę że miał zapłacone OC. Bo jak nie
    pokaże to będzie miał kare 3000 z ogonkiem. Przesłał im kopie listem
    poleconym na co oni odpisali że dostali. Kilka dni temu przysłali do niego
    kolejne pismo że ma NIEZWŁOCZNIE dostarczyć umowę kupna samochodu. Samochód
    kupił w komisie i fakture dał nabywcy. Może dostać w Wydziale komunikacji
    jakiś dokument, który bedzie dla tamtych tak samo ważny jak umowa. Tutaj
    zaczyna się problem. Facet jest bezrobotny i naprawdę biedny. W Wydziale
    komunikacji chcą za to jakieś pieniądze a on w tej chwili nie ma nawisu
    inflacyjnego. Na dodatek nie widzi żadnej swojej winy w tym całym zajściu.
    Jak próbował wytłumaczyć pani z tego urzędu sytuację to słyszałem jak go za
    to za przeproszeniem zjebała jak burą sukę. Cały czas straszyła karą. Facet
    był załamany nie tyle brakiem pieniedzy co postępowaniem tego babska. Stąd
    moje pytanie czy niezwłocznie w jego przypadku będzie oznaczało taki czas w
    którym pojawi sie u niego nawis inflacyjny pozwalający zapłacić za dokument
    w wydziale komunikacji. Miałby wtedy chociaż satysfakcję że utrudnił zycie
    wstrętnej babie i na dodatek zrobił to bez łamania prawa. Tomek