  • 1. Data: 2003-06-13 07:36:10
    Temat: Sasiedztwo ogrodka piwnego
    Od: "Ewcia" <m...@m...pl>

    Bardzo proszę o pomoc: mam mgliste wrażenie, że już były posty na ten temat,
    ale jakoś niekutecznie chyba szukam. Czy możecie mi podesłać linki?
    Chodzi o to, żeby uniemożliwić lub przynajmniej ograniczyć działalność baru
    z ogródkiem piwnym, który jest usytuowany "za płotem" znajomych i w bliskiej
    odległości od przedszkola.

    ewcia
    Ps.
    osobiście nie mam nic przeciwko piwoszom, ale to jest typowa "wiejska
    knajpa" z całym jej kolorytem:P

  • 2. Data: 2003-06-13 08:55:28
    Temat: Odp: Sasiedztwo ogrodka piwnego
    Od: "Joanna Grynfelder" <j...@g...pl>

    Ewo,
    troche za malo szczegolow podalas.
    Jestem autorka " kpa w pigulce" czyli jak cofnac skutecznie zezwolenie na
    sprzedaz napojow alkoholowych. Po info zapraszam na priv.
    1. czy w twojej gminie jest uchwala rady gminy, zezwalajaca na istnienie
    ogrodkow piwnych? Bo jesli nie, to dzialanie takiego ogrodka jest
    nielegalne, o ile miesci sie on na ulicy...

    podaj wiecej szczegolow o lokalizacji tego ogrodka

    Asia

    pozdrawiam

    Joanna