  • 1. Data: 2003-06-13 08:03:18
    Temat: Wezwanie na policję za wycieraczką
    Od: Pawel Bardzinski <b...@p...fm>

    Wczoraj dostalem wezwanie na policje za wycieraczka samochodu. W tym
    miejscu faktycznie nie mozna parkowac, ale wiadomo jak to jest -
    szedlem na chwile do bankomatu. Gdy wrocilem mialem juz za wycieraczka
    wezwanie na ten sam dzien w godzinie wpisane (chyba - trudno sie
    rozczytac): niezwlocznie. Dalej jest nastepujaca informacja:
    "W przypadku nie stawienia sie Pana /ni/ zostanie sporzadzony wniosek
    do Sadu w Gliwicach."
    Przejmowac sie tym, czy czekac na wezwanie do domu?
    Dzieki za pomoc
    Filo

  • 2. Data: 2003-06-13 09:12:25
    Temat: Re: Wezwanie na policję za wycieraczką
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    Pawel Bardzinski <b...@p...fm> napisał:

    >"W przypadku nie stawienia sie Pana /ni/ zostanie sporzadzony wniosek
    >do Sadu w Gliwicach."
    Nie tak szybko ! Najpierw właściciel pojazdu otrzyma wezwanie- trzeba
    ustalić sprawcę wykroczenia, potem propozycja mandatu lub wtedy sąd.

    Artur Golański

  • 3. Data: 2003-06-13 11:21:58
    Temat: Re: Wezwanie na policję za wycieraczkš
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    Użytkownik "Pawel Bardzinski" <b...@p...fm> napisał w wiadomości
    > Wczoraj dostalem wezwanie na policje za wycieraczka samochodu. W tym
    > miejscu faktycznie nie mozna parkowac, ale wiadomo jak to jest -
    > szedlem na chwile do bankomatu. .....

    no to chyba dość długa chwila, skoro policja zdążyła podejść/podjechać ,
    wypisać mandat i odjechać :)

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 4. Data: 2003-06-13 13:06:52
    Od: "Ewcia" <m...@m...pl>

    Napewno to bylo Policji a nie np. "sluzb parkingowych"??
    Ale bez wzgledu na to czyje to bylo - udawalabym, ze o niczym nie wiem (tzn.
    zawsze tak robie:-). Wiesz, nie stawiles sie, bo za wycieraczka niczego nie
    bylo..... moze dzieci z ulicy zabraly, moze wiatr wywial, kto to wie?
    Do tej pory mialam 6 takich karteczek ("parkomatowych" jak je nazywam) w
    przeciagu 1,5 roku, ale jeszcze zaden sad nie chcial mnie ogladac.
    pozdrowionka:-)
    ewcia