  • 1. Data: 2007-10-18 03:01:51
    Temat: Sąsiedzi a prywatność
    Od: " Norbert" <n...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Mam następujący problem:
    Mam 33 lata, mieszkam sam, ok 5 kilometrów od moich rodziców.
    Jedna z sąsiadek, zna moją matkę od wielu lat i jeśli uważa że u mnie jest za
    głośno,(np ktoś do mnie przyszedł)
    nie przychodzi do mnie ze skargą, nie dzwoni na policję, na straż miejską
    tylko dzwoni do mojej matki, informując o tym że jest za głośno i przy okazji
    dodając coś od siebie.

    Jest to uciążliwe, takie wtrącanie się w moją prywatność, wtrącanie się w moje
    układy z matką.

    Co z tym zrobić?
    Jak zawiadomić policję?
    Z złośliwym nękaniem - nie chcieli przyjąć, bo uważali że złośliwie nękana
    jest moja matka, a nie ja.

  • 2. Data: 2007-10-18 03:07:53
    Temat: Re: Sąsiedzi a prywatność
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Norbert wrote:
> [...]
    > dodając coś od siebie.
    >
    > Jest to uciążliwe, takie wtrącanie się w moją prywatność, wtrącanie się w moje

    Powiedzieć matce, żeby kopnęła ją w d.... Nastepnym razem nie przyjdzie.
    Gwarantowane.

  • 3. Data: 2007-10-18 03:23:48
    Od: " " <n...@W...gazeta.pl>

    witek <w...@g...pl.invalid> napisał(a):

    > Powiedzieć matce, żeby kopnęła ją w d.... Nastepnym razem nie przyjdzie.
    > Gwarantowane.

    Niestety ze względu na chorobę matki, niemożliwe do zrobienia.

  • 4. Data: 2007-10-18 07:34:36
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik <n...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Niestety ze względu na chorobę matki, niemożliwe do zrobienia.

    No to zmienic matce numer telefonu!

    Pozdrawiam
    SDD

  • 5. Data: 2007-10-18 07:40:36
    Od: "TomaSz." <u...@o...pl>

    Dnia 18-10-2007 nikt nawet nie przypuszczał, że napisane
    wówczas przez agenta o pseudonimie 'SDD' słowa
    spowodują takie konsekwencje. A brzmiały one:

    > No to zmienic matce numer telefonu!

    Przylezie menda z buta - 5 kilometrów to trochę za mało, żeby tak łatwo
    odpuściła. Trzeba po prostu przekonać mamę do walnięcia w słuchawkę jakiejś
    soczystej wiązanki (akustyczny odpowiednik kopnięcia w d...ę).

    --
    TomaSz.

  • 6. Data: 2007-10-18 07:54:50
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Thu, 18 Oct 2007 03:01:51 +0000 (UTC), Norbert napisał(a):

    > Z złośliwym nękaniem - nie chcieli przyjąć, bo uważali że złośliwie nękana
    > jest moja matka, a nie ja.

    I mieli rację. Ona nie narusza Twojej prywatności bo przecież tylko mówi o
    tym co widać z zewnątrz i dodaje tylko swoje przemyślenia. Przeprowadź
    się lub skorzystaj z mediacji i pogadaj z sąsiadką - weź kilku barczystych
    kolegów dla wzmocnienia przekazu ;-)

    Pozdrawiam,
    Henry