  • 1. Data: 2002-02-06 15:29:19
    Temat: banki a ustawa o ochronie danych osobowych
    Od: A <a...@t...net.pl.usun>

    Wyobraźmy sobie, że nadaję przelew.
    Bank, realizując ten przelew jako dane nadawcy zazwyczaj
    podaje moje imię, nazwisko, adres.
    Odbiorca przelewu wraz z pieniędzmi dostaje świstek, na którym
    znajdują się te dane. Czy to jest zgodne z prawem?
    Czy bank udostępniając moje dane osobie/instytucji, której ja
    nie mam ochoty tych danych udostępnić nie łamie przepisów
    ustawy o ochronie danych osobowych?

  • 2. Data: 2002-02-07 09:17:58
    Temat: Re: banki a ustawa o ochronie danych osobowych
    Od: Piotr Szkudlarek <s...@w...com.pl>

    A wrote:

    > Wyobraźmy sobie, że nadaję przelew.
    > Bank, realizując ten przelew jako dane nadawcy zazwyczaj
    > podaje moje imię, nazwisko, adres.

    A dlaczego podaje? Sa terz takie nowe, czerwone przelewy i jest tam
    tylko miejsce na imie i nazwisko a nie na adres nadawcy.