  • 1. Data: 2007-03-20 07:42:10
    Temat: Sad Grodzki - brak podejrzanego
    Od: "JarY" <j...@p...onet.pl>

    Witam
    Mam pytanie.Czy moze sie odbyc sprawa w Sadzie Grodzkim jak nie ma jednego z
    podejrzanych? Ktos nas podal ze wybilismy szyby na strychu i na komendzie
    powiedzieli ze sprawa moze trafic do Sadu.A kumpel wyjechal za granice i nie
    bedzie go w najblizszym czasie.

  • 2. Data: 2007-03-20 17:20:03
    Temat: Re: Sad Grodzki - brak podejrzanego
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "JarY" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > powiedzieli ze sprawa moze trafic do Sadu.A kumpel wyjechal za granice i nie

    Sąd wyłączy jego sprawę i wyda list gończy. Pozostali zostaną osądzeni. Kolega
    zostanie osądzony, jak zostanie zatrzymany.

  • 3. Data: 2007-03-21 21:49:37
    Od: "Cezar" <c...@i...pl>

    > Sąd wyłączy jego sprawę i wyda list gończy. Pozostali zostaną osądzeni.
    Kolega
    > zostanie osądzony, jak zostanie zatrzymany.

    Ta od razu list gonczy ? Chyba raczej poszukiwania w trybie zwyklym, bo to
    byle jaka sprawa.

    Cezar

  • 4. Data: 2007-03-21 22:24:33
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Cezar" <c...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Ta od razu list gonczy ? Chyba raczej poszukiwania w trybie zwyklym, bo to
    > byle jaka sprawa.

    Skróciłem. Najpierw ze dwa wezwania, potem nakaz doprowadzenia i dopiero list
    gończy, jak to nie pomoże.

  • 5. Data: 2007-03-21 22:50:38
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Robert Tomasik wrote:
    > Użytkownik "Cezar" <c...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Skróciłem. Najpierw ze dwa wezwania, potem nakaz doprowadzenia i dopiero
    > list gończy, jak to nie pomoże.

    Zakładasz chyba, że się nie wymeldował i nadal figuruje jako mieszkający
    pod poprzednim adresem.

  • 6. Data: 2007-03-21 23:45:47
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    wiadomości news:hgp8d4-98c.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Zakładasz chyba, że się nie wymeldował i nadal figuruje jako mieszkający
    > pod poprzednim adresem.

    A co to ma do rzeczy? Nie zapominaj, ze w chwili przedstawienia zarzutu
    zostajesz zobowiązany do powiadamiania organu procesowego o zmianie adresu. Sąd
    nie będzie co 5 minut sprawdzał, czy czasem nie postanowiłeś się wymeldować.

  • 7. Data: 2007-03-22 04:02:17
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Robert Tomasik napisał(a):

> [...]
    > zostajesz zobowiązany do powiadamiania organu procesowego o zmianie
    > adresu. Sąd nie będzie co 5 minut sprawdzał, czy czasem nie postanowiłeś

    Ja zrozumiałem, że on wyjechał zanim pojawiły się jakiekolwiek formalne
    zarzuty...

    Może niech inicjator wątku sprecyzuje :)

  • 8. Data: 2007-03-22 18:47:47
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    wiadomości news:sob9d4-bce.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Ja zrozumiałem, że on wyjechał zanim pojawiły się jakiekolwiek formalne
    > zarzuty...

    To jakim cudem sprawa trafiła na wokandę? Bez przesłuchania w charakterze
    oskarżonego?

  • 9. Data: 2007-03-23 00:48:17
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Robert Tomasik napisał(a):

    > To jakim cudem sprawa trafiła na wokandę? Bez przesłuchania w
    > charakterze oskarżonego?

    Mamy, powiedzmy, dwóch ludzi aktualnie podejrzewanych o wybryk
    chuligański. Pomiędzy rzekomą chwilą popełnienia czynu a wysłaniem
    jakiegokolwiek "papierka" do hipotetycznych sprawców przez właściwe
    organy (przed lub po zawiadomieniu przez czujnego obywatela) jeden z
    tych hipotetycznych sprawców wyjeżdża za granicę.

    To co? Sprawa nie trafi na wokandę póki tamten nie wróci? A jak wyjechał
    na stałe, kontaktu nie ma - to co? Nigdy nie trafi na wokandę? (i m.in.
    o to pytał inicjator wątku) Nie można osądzić nawet tego jednego, który
    jest "w garści"?

    Plus zauważ, że JarY pisze, że on _usłyszał_ w komendzie, że sprawa
    _może_ trafić do sądu grodzkiego.

  • 10. Data: 2007-03-23 04:58:48
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Robert Tomasik napisał(a):
    > To jakim cudem sprawa trafiła na wokandę? Bez przesłuchania w
    > charakterze oskarżonego?

    może to tylko wykroczenie

    KG