  • 1. Data: 2006-01-21 16:48:54
    Temat: Rzowiązanie umowy o prace
    Od: "mariusz" <p...@i...pl>

    Pracuje w firmie ponad 5 lat. Mam od początku podpisaną umowę na czas
    nieokreślony. rozumiem ze obowiązuje mnie 3 miesięczny okres wypowiedzenia.
    Na obecny rok przysługuje mi 26 dni urlopu + 2 opieki nad dzieckiem.
    Chciałbym rozwiązać umowe z dniem 30 kwietnia. W jaki sposób załatwić aby
    wypłaconono mi ekwiwalent za ten urlop. Do kwietnia raczej go nie bede mogł
    wykorzystać a potem mi przepadnie gdyż mam załatwioną legalną pracę w Anglii
    na umowe o prace wraz z ubezpieczeniem a niestety urlop z Polski tam nie
    przechodzi. Mam zaciągniętą z Zakładowego Funduszu pożyczkę i ekwiwalent za
    urlop chciałbym przeznaczyć na jej spłate.

    Proszę o podpowiedź jak najlepiej rozwiązać umowe.

  • 2. Data: 2006-01-21 17:02:59
    Temat: Re: Rzowiązanie umowy o prace
    Od: "mgma" <m...@n...pl>

    Użytkownik "mariusz" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    za
    > urlop chciałbym przeznaczyć na jej spłate.
    >
    > Proszę o podpowiedź jak najlepiej rozwiązać umowe.

    URLOP ZA 2006 BĘDZIE PRZYSŁUGIWAŁ PROPORCJONALNIE DO PRZEPRACOWANEGO OKRESU
    / 26 dni : 12 m-cy i razy 4 m-ce/.
    Urlop nie wykorzystany w jednej firmie nie przechodzi do drugiej. Jeśli w
    danej firmie nie zostanie wykorzystany to należy się ekwiwalent bez żadnej
    łaski.
    Za opiekę nad dzieckiem nie ma ekwiwalentu.