  • From: "Marek W." <m...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Rozwód inaczej czyli jak wycofać
    Date: Thu, 14 Mar 2002 02:13:13 +0100

    Moja żona po długich namowach i staraniach zgodziła się na wycofanie sprawy
    rozwodowej i podjęcie próby bycia razem. W związku z tym pytanie.
    Jesteśmy już po nieudanej pojednawczej (ona wtedy nie chciała zgody, ja nie
    chciałem rozwodowej), minęło kilka miesięcy lada moment miała być pierwsza
    rozwodowa i..
    Jak wygląda to teraz? Czy wystarcza złożenie pisma w sądzie z deklaracją o
    rezygnacji, ew. jak miałoby ono wyglądać, czy trzeba czekać na sprawe i
    wtedy dopiero deklaracja??
    Oczekuje na szybką pomoc .
    Pozdrawiam
    Marek